Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę "Shade"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 04.03.2014 16:50

Witam

 

Bardzo proszę o stworzenie klasy Shade. Robiłem w kompilatorze ale niestety nie wychodzi mi to co chciałbym, żeby ona miała.

 

nazwa: Shade

opis: Mniejsza widocznosc(70), 1/2 z kosy oraz cichobiegi

bronie: XM1014, USP, DEAGLE

zdrowie: 20

kondycja: 30

inteligencja: 0

wytrzymalosc: 0

 

Dzięki


Użytkownik Lucas edytował ten post 04.03.2014 16:52

  • +
  • -
  • 0

#2 McMulti

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Pomogłem? Daj like
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 05.03.2014 21:36

proszę!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 shajba.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.03.2014 15:21

Dzięki za pomoc, lecz nie działa dalej to 1/2 z kosy ale wyszperałem na forum przyczynę.

 

Podmieniłem public_damage za:

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
        {
            cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
            SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
        }
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
 

 

Linijka na czerwono jest obowiązkowa a u Ciebie tego nie było.

 

Oraz

 

do include trzeba dodać:

 

 

#include <cstrike>

Pozdro


  • +
  • -
  • 0

#4 McMulti

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Pomogłem? Daj like
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 06.03.2014 18:49

Wszystko z klasą jest ok, masz tu kod jak zrobic dmg, i zobacz ze dobrze jest !

 

Biblioteki:

#include <hamsandwich>



Pod includami:

#define DMG_BULLET (1<<1)



Rejestrujemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



I na koniec sma:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 &&

random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}



CSW_BRON zmieniasz na twoja np. CSW_AK47
A szansa na zabicie (1,2) tutaj zmieniamy 2 (Teraz jest 1/2
)

 


Użytkownik McMulti edytował ten post 06.03.2014 18:52

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych