←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o klasę "Shade"

  • +
  • -
shajba. - zdjęcie shajba. 04.03.2014

Witam

 

Bardzo proszę o stworzenie klasy Shade. Robiłem w kompilatorze ale niestety nie wychodzi mi to co chciałbym, żeby ona miała.

 

nazwa: Shade

opis: Mniejsza widocznosc(70), 1/2 z kosy oraz cichobiegi

bronie: XM1014, USP, DEAGLE

zdrowie: 20

kondycja: 30

inteligencja: 0

wytrzymalosc: 0

 

Dzięki


Użytkownik Lucas edytował ten post 04.03.2014 16:52
Odpowiedz

  • +
  • -
McMulti - zdjęcie McMulti 05.03.2014

proszę!

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
shajba. - zdjęcie shajba. 06.03.2014

Dzięki za pomoc, lecz nie działa dalej to 1/2 z kosy ale wyszperałem na forum przyczynę.

 

Podmieniłem public_damage za:

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
        {
            cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
            SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
        }
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
 

 

Linijka na czerwono jest obowiązkowa a u Ciebie tego nie było.

 

Oraz

 

do include trzeba dodać:

 

 

#include <cstrike>

Pozdro

Odpowiedz

  • +
  • -
McMulti - zdjęcie McMulti 06.03.2014

Wszystko z klasą jest ok, masz tu kod jak zrobic dmg, i zobacz ze dobrze jest !

 

Biblioteki:

#include <hamsandwich>



Pod includami:

#define DMG_BULLET (1<<1)



Rejestrujemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



I na koniec sma:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 &&

random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}



CSW_BRON zmieniasz na twoja np. CSW_AK47
A szansa na zabicie (1,2) tutaj zmieniamy 2 (Teraz jest 1/2
)

 


Użytkownik McMulti edytował ten post 06.03.2014 18:52
Odpowiedz