Proszę o klasę "Shade"
shajba.
04.03.2014
Witam
Bardzo proszę o stworzenie klasy Shade. Robiłem w kompilatorze ale niestety nie wychodzi mi to co chciałbym, żeby ona miała.
nazwa: Shade
opis: Mniejsza widocznosc(70), 1/2 z kosy oraz cichobiegi
bronie: XM1014, USP, DEAGLE
zdrowie: 20
kondycja: 30
inteligencja: 0
wytrzymalosc: 0
Dzięki
Użytkownik Lucas edytował ten post 04.03.2014 16:52
shajba.
06.03.2014
Dzięki za pomoc, lecz nie działa dalej to 1/2 z kosy ale wyszperałem na forum przyczynę.
Podmieniłem public_damage za:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Linijka na czerwono jest obowiązkowa a u Ciebie tego nie było.
Oraz
do include trzeba dodać:
#include <cstrike>
Pozdro
McMulti
06.03.2014
Wszystko z klasą jest ok, masz tu kod jak zrobic dmg, i zobacz ze dobrze jest !
Biblioteki:
#include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Rejestrujemy:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I na koniec sma:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 &&
random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,
float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
CSW_BRON zmieniasz na twoja np. CSW_AK47
A szansa na zabicie (1,2) tutaj zmieniamy 2 (Teraz jest 1/2)
Użytkownik McMulti edytował ten post 06.03.2014 18:52