Witam,
ostatnio się zastanawiałem, nad odblokowywaniem umiejętności od danego poziomu np no-recoil. Czy mogłoby to wyglądać tak:
new level = cod_get_user_level(id)
if(level >= 20)
{
//tutaj kod na no-recoil
Wiem, że to nie tak, ale ktoś mógłby mnie bardziej naprowadzić ?
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(cod_get_user_level(idAtt) < 20 && weapon == CSW_AWP)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
}
else if(cod_get_user_level(idAtt) >= 20 && weapon == CSW_AWP)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
}
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}