Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze skryptem w okreslaniu 1/x broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mattes

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2014 21:04

Witam, mam problem z dzialaniem klasy a mianowicie chce ustawic by od 1do 20 lvl klasa miala 1/3 z okreslonej broni a od 20+lvl klasa miala z tej samej broni 1/1.

Niestety dziala to tak ze bron w ktorej ustalilem prarametry utrzymuje to co powinna lecz kazda inna zabija za pierwszym razem(1/1).

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ,id){
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(cod_get_user_level(idAtt) =< 19 && weapon == CSW_DEAGLE)
	{
		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
			return HAM_IGNORED;	
	}
	else if(cod_get_user_level(idAtt) >= 20 && weapon == CSW_DEAGLE)
	{

		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
			return HAM_IGNORED;	
	}
return HAM_IGNORED;	}
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik Kajtek112 edytował ten post 25.02.2014 21:04

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych