Witam, mam problem z dzialaniem klasy a mianowicie chce ustawic by od 1do 20 lvl klasa miala 1/3 z okreslonej broni a od 20+lvl klasa miala z tej samej broni 1/1.
Niestety dziala to tak ze bron w ktorej ustalilem prarametry utrzymuje to co powinna lecz kazda inna zabija za pierwszym razem(1/1).
public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ,id){ new weapon = get_user_weapon(idAtt); if(cod_get_user_level(idAtt) =< 19 && weapon == CSW_DEAGLE) { if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 ) return HAM_IGNORED; } else if(cod_get_user_level(idAtt) >= 20 && weapon == CSW_DEAGLE) { if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; } cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Użytkownik Kajtek112 edytował ten post 25.02.2014 21:04