Witam, mam problem z dzialaniem klasy a mianowicie chce ustawic by od 1do 20 lvl klasa miala 1/3 z okreslonej broni a od 20+lvl klasa miala z tej samej broni 1/1.
Niestety dziala to tak ze bron w ktorej ustalilem prarametry utrzymuje to co powinna lecz kazda inna zabija za pierwszym razem(1/1).
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ,id){
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(cod_get_user_level(idAtt) =< 19 && weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
}
else if(cod_get_user_level(idAtt) >= 20 && weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED; }
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik Kajtek112 edytował ten post 25.02.2014 21:04


Dodatki SourceMod












