Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabijanie po zabawie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DaRo1996

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 22.02.2014 19:22

Witam! jeżeli pomyliłem działy proszę o przeniesienie. A więc mam pewną prośbę, chodzi o to że na zabawie KillDay chciałbym dodać coś w stylu koniec zabawy po 4 minutach i żeby wtedy żyjących graczy jeżeli jest więcej niż 1 w TT zabijało. Natomiast jak po upływie danego czasu czyli 4 minut zostanie 1 gracz TT i iluś CT mógł wybrać życzenie. Dam plik .sma aby mógł mi ktoś pomógł gdzie mam to dodać. Z góry bardzo dziękuję.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na serwer JailBreak 

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Oraz na Forum:

http://skill-zones.pl/


#2 sweeper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2014 12:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

#define TASK_ZABIJ 652

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";

		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);

		set_task(240.0, "zabij", TASK_ZABIJ)

		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public Koniec_Rundy()
{
	if(task_exists(TASK_ZABIJ))
		remove_task(TASK_ZABIJ)
}
	
public NowaRunda()
{
	if(task_exists(TASK_ZABIJ))
		remove_task(TASK_ZABIJ)
}
	
public zabij()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(is_user_alive(id) && !jail_get_prisoner_last())
		{
			user_silentkill( id );
		}
	}
	
	remove_task(TASK_ZABIJ)
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day != PIATEK && day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#3 DaRo1996

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 18.03.2014 18:06

@up niestety nie działa proszę o dalszą pomoc


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na serwer JailBreak 

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Oraz na Forum:

http://skill-zones.pl/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych