Witam! jeżeli pomyliłem działy proszę o przeniesienie. A więc mam pewną prośbę, chodzi o to że na zabawie KillDay chciałbym dodać coś w stylu koniec zabawy po 4 minutach i żeby wtedy żyjących graczy jeżeli jest więcej niż 1 w TT zabijało. Natomiast jak po upływie danego czasu czyli 4 minut zostanie 1 gracz TT i iluś CT mógł wybrać życzenie. Dam plik .sma aby mógł mi ktoś pomógł gdzie mam to dodać. Z góry bardzo dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zabijanie po zabawie
Temat rozp. DaRo1996, 22.02.2014 19:22
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 02.03.2014 12:59
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <jailbreak> #define PLUGIN "[Jail] KillDay" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Cypis" #define TASK_ZABIJ 652 new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100}; new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30}; new id_killday; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_killday = jail_register_game("KillDay"); register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == PIATEK || day == id_killday) { static szTimes[12]; format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes); szInfo = "Dzisiaj jest KillDay"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); set_task(240.0, "zabij", TASK_ZABIJ) setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[6] = 1; setting[7] = 1; } } public Koniec_Rundy() { if(task_exists(TASK_ZABIJ)) remove_task(TASK_ZABIJ) } public NowaRunda() { if(task_exists(TASK_ZABIJ)) remove_task(TASK_ZABIJ) } public zabij() { for(new id=0;id<=32;id++) { if(is_user_alive(id) && !jail_get_prisoner_last()) { user_silentkill( id ); } } remove_task(TASK_ZABIJ) } public OnDayStartPost(day) { if(day == PIATEK || day == id_killday) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudTick(day, count) { if(count != 30) return; if(day != PIATEK && day != id_killday) return; new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))]; get_weaponname(wid, nameweapon, 23); for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_knife"); give_item(i, "weapon_glock18"); give_item(i, nameweapon); cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]); cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == PIATEK || day == id_killday) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0); show_hudmessage(0, "== TT vs TT =="); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); } }
#3
Napisano 18.03.2014 18:06
@up niestety nie działa proszę o dalszą pomoc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych