Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie komendy po zmianie mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 abs.

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 22.02.2014 14:14

Interesuję mnie plugin który po zmianie mapy i starcie serwera(za każdym razem) ustawia "mp_friendlyfire 0" i po określonym czasie zmiania wartość z powrotem na "1".


Użytkownik abs. edytował ten post 22.02.2014 14:16

  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.02.2014 16:11

#include <amxmodx>

#define CZAS 120.0

public plugin_init() {
    register_plugin("mpff", "0.01", "gtteam")
    
    server_cmd("mp_friendlyfire 0")
    set_task(CZAS, "zmien")
}
public zmien()
    server_cmd("mp_friendlyfire 1")
 

 

w CZAS podajesz liczbę sekund po ilu ma zmienić wartość ( we float [czyli z liczbą po przecinku] ) od startu mapy.

 

Np 60.0 to 1 minuta

120.0 to 2 minuty

itd..


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 abs.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 22.02.2014 17:46

Dziękuję. Jeszcze zapomniałem o jednym mianowicie aby przed zmianą i po zmianie wyświetlały się komunikaty informujące.

przed:"Friendly Fire zostało chwilowo wyłączone. (jak sie da to czerwonym kolorem)"

po: "Friendly Fire zostało włączone(też czerwonym)"


Użytkownik abs. edytował ten post 22.02.2014 17:57

  • +
  • -
  • 0

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.02.2014 10:28

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define CZAS 120.0


public plugin_init() {

    register_plugin("mpff", "0.01", "gtteam")

    server_cmd("mp_friendlyfire 0")

    set_task(CZAS, "zmien")

}

public zmien()
{
    server_cmd("mp_friendlyfire 1")
    ColorChat(id, RED, "Friendly Fire zostało włączone!")

}


 Przed się nie opłaca dawać, gdyż jest ta wartośc zmieniana podczas załadowania pluginu ( tu: zmiany mapy ) i gdy się mapa zmieni to nawet najszybsi gracze nie ujrzą tej wiadomości. Pozdrawiam.


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 23.02.2014 10:40

Po 15 sekundach od zmiany mapy wyświetli się wiadomość, ale tylko tym, którzy już się połączą z serwerem i będą w grze.

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define CZAS 120.0


public plugin_init() {
    
    register_plugin("mpff", "0.01", "gtteam")
    
    server_cmd("mp_friendlyfire 0")
    set_task(20.0, "napisz");
    set_task(CZAS, "zmien")
    
}

public zmien()
{
    server_cmd("mp_friendlyfire 1")
    ColorChat(0, RED, "Friendly Fire zostało włączone!")
    
}

public napisz()
    ColorChat(0, RED, "[FRIENDLYFIRE]^x01 Friendlyfire zostalo chwilowo wylaczone");

  • +
  • -
  • 2

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.02.2014 12:54

No właśnie, dzięki, ponieważ popełniłem błąd z id :D Pozdrawiam i gratuluje uwagi :)


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 abs.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 23.02.2014 15:17

Dziękuje bardzo, temat do zamkniecia.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych