Interesuję mnie plugin który po zmianie mapy i starcie serwera(za każdym razem) ustawia "mp_friendlyfire 0" i po określonym czasie zmiania wartość z powrotem na "1".
Użytkownik abs. edytował ten post 22.02.2014 14:16
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.02.2014 14:14
Interesuję mnie plugin który po zmianie mapy i starcie serwera(za każdym razem) ustawia "mp_friendlyfire 0" i po określonym czasie zmiania wartość z powrotem na "1".
Użytkownik abs. edytował ten post 22.02.2014 14:16
Napisano 22.02.2014 16:11
#include <amxmodx>
#define CZAS 120.0
public plugin_init() {
register_plugin("mpff", "0.01", "gtteam")
server_cmd("mp_friendlyfire 0")
set_task(CZAS, "zmien")
}
public zmien()
server_cmd("mp_friendlyfire 1")
w CZAS podajesz liczbę sekund po ilu ma zmienić wartość ( we float [czyli z liczbą po przecinku] ) od startu mapy.
Np 60.0 to 1 minuta
120.0 to 2 minuty
itd..
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 22.02.2014 17:46
Dziękuję. Jeszcze zapomniałem o jednym mianowicie aby przed zmianą i po zmianie wyświetlały się komunikaty informujące.
przed:"Friendly Fire zostało chwilowo wyłączone. (jak sie da to czerwonym kolorem)"
po: "Friendly Fire zostało włączone(też czerwonym)"
Użytkownik abs. edytował ten post 22.02.2014 17:57
Napisano 23.02.2014 10:28
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define CZAS 120.0
public plugin_init() {
register_plugin("mpff", "0.01", "gtteam")server_cmd("mp_friendlyfire 0")
set_task(CZAS, "zmien")
}
public zmien()
{
server_cmd("mp_friendlyfire 1")
ColorChat(id, RED, "Friendly Fire zostało włączone!")}
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 23.02.2014 10:40
Po 15 sekundach od zmiany mapy wyświetli się wiadomość, ale tylko tym, którzy już się połączą z serwerem i będą w grze.
#include <amxmodx> #include <colorchat> #define CZAS 120.0 public plugin_init() { register_plugin("mpff", "0.01", "gtteam") server_cmd("mp_friendlyfire 0") set_task(20.0, "napisz"); set_task(CZAS, "zmien") } public zmien() { server_cmd("mp_friendlyfire 1") ColorChat(0, RED, "Friendly Fire zostało włączone!") } public napisz() ColorChat(0, RED, "[FRIENDLYFIRE]^x01 Friendlyfire zostalo chwilowo wylaczone");
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 23.02.2014 12:54
No właśnie, dzięki, ponieważ popełniłem błąd z id Pozdrawiam i gratuluje uwagi
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 23.02.2014 15:17
Dziękuje bardzo, temat do zamkniecia.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych