Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacja klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Skull98

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 17.02.2014 10:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[PREMIUM] Kapitan";
new const opis[]    = "Ma M4 i 1/12 z niego,Dgl i 1/6 z niego i Granaty | 11.07 SMS";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool: ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
   
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);

}

return HAM_IGNORED;

Przy kompilacji pisze:

 

codclass_PREMIUM_Kapitan.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_PREMIUM_Kapitan.sma(36) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
codclass_PREMIUM_Kapitan.sma(36) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
codclass_PREMIUM_Kapitan.sma(36) : fatal error 107: too many error messages on one line

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych