Witam!
Przedstawiam klasy ludzi do zombie mod'a.
Klasy są różnorodne:
- Strzelec - Brak rozrzutu
- Grenadier - Po 12 granatów
- SWAT - +20 pancerza i noktowizor
- Gruby - M249, +500hp, wolniejszy (-10)
- Pyro - 1/4 szans na podpalenie zombie
- Snajper - Celownik laserowy, scout, awp i z nich +100 obrazen
- Shotgunner - Dostaje 2 shotgany wraz z poczatkowa bronia
- Poszukiwacz - radar wykrywajacy zombie i aura spowalniajaca
- Skoczek - modul odrzutowy co 4sec i +2 podskoki
- Sportowiec - mniejsza grawitacja(400), szybszy bieg(+50) i brak utraty hp po upadku
- Samurai - kamizelka(+500) + ma wieksza szybkosc ataku + powoduje pieciokrotne obrazenia nozem, szybszy(+100), ma tylko noz i deagle
- Szpieg - malo widzialny(53/255) i jesli bedzie ostatnim zyjacym graczem zostanie survivolem
Na razie tylko 2 cvary. W przyszłym tygodniu wszystkie klasy będzie można modyfikować cvarami, jedynie opis klas będzie zmuszał was do edycji pliku.
zp_pyro_ogien_damage "5" // // ile ogien ma zadawac obrazen plonacemu zombiakowi (co 0.2sec) zp_samurai_knife_dmg "5" // mnoznik obrazen zadanych przez noz samuraja (noz zadaje np. 15dmg to razy 5, wiec samurai zada 75dmg)