Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z napisami na HudzieBardzo proszę o pomoc.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 17.02.2014 16:14

dalo by sie.
Tworzysz 3 tablice z kolorami i w set_hudmessage odwolujesz sie do tych trzech tablic jako index tablicy podajac i_day
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#22 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.02.2014 17:38

Na przykład tak:

switch(i_day)
{
	case 1, 4: // jakis kolor
	case 2, 5, 7: // jakis kolor
	case 3, 6: // jakis kolor
}

pomyśl troszkę czasem :P


  • +
  • -
  • 0

#23 dawidxi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2014 18:06

Ale to jak bym miał wyglądać wtedy cały mój kod bo już się pogubiłem.Czy mógłby ktoś napisać jak by całość miała wyglądać ?



#24 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.02.2014 19:08

Spróbuj tego, nie miałem jak sprawdzić, czy się kompiluje :) :

#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>

#define PLUGIN "Huddni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Proziom"
 
new const g_sDayName[][] = 
{
	"Poniedzialek",
	"Wtorek",
	"Sroda",
	"Czwartek",
	"Piatek",
	"Sobota",
	"Niedziela"
}
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
}
 
 
public RoundStart()
{
	static i_day;
	if(i_day > 6)
	i_day = 0;
	
	switch(i_day)
	{
		case 1, 4: set_dhudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false); // czerwona poniedzialek i czwartek
		case 2, 5, 7: set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false); // zielona w wtorek, piatek i niedziele
		case 3, 6: set_dhudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false ); // niebieska w srode i sobote
	}
	
	show_dhudmessage(0, "Dzisiaj jest: %s", g_sDayName[i_day]);
	
	i_day++;
	
	return 1;
}

  • +
  • -
  • 1

#25 dawidxi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2014 21:47

Dzięki wielkie z tymi kolorami to działa :) Ale mam jeszcze taki problem otóż jak na przykład rozpoczyna się nowa mapa i jest wszystko dobrze są gracze i w TT i w CT ale gdy na przykład gracze z CT wyjdą i nikogo nie będzie a dopiero po chwili ktoś wejdzie jest restart rundy no i gra się zaczyna od nowa tzn. od niedzieli czy od Freeday dla więźniów a plugin o tym nie wie i nalicza dni dalej czyli zammiast wyświetlić "Dzisiaj jest Niedziela" wyświetla się napis na przykład "Dzisiaj jest Wtorek"  co jest błędem w tym momencie.Jak można temu zaradzić, bardzo proszę o pomoc.



#26 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.02.2014 22:17

jestem na telefonie, wiec nie napisze Ci kodu, moge Cie naprowadzic :) moja propozycja to:
- z zmiennej i_day zrobic zmienna globalna (zadeklarowac poza funkcjami, przed inicjacja)
- w plugin init zarejestrowac wyslanie dzwieku round draw:
register_event("SendAudio","RoundDraw","a" ,"2=%!MRAD _
rounddraw");
- w funkcji rounddraw ustawiac wartosc g_day (czy jak nazwiesz ta zmienna) z powrotem na 0 ^^
powodzenia!
@edit
a i oczywiscie wszedzie wtedy pozmieniaj nazwe zmiennej i_day no i nie musi to byc wtedy zmienna statyczna :)

Użytkownik kyriuch edytował ten post 17.02.2014 22:22

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych