Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z napisami na HudzieBardzo proszę o pomoc.
#21
Napisano 17.02.2014 16:14
Tworzysz 3 tablice z kolorami i w set_hudmessage odwolujesz sie do tych trzech tablic jako index tablicy podajac i_day
#22
Napisano 17.02.2014 17:38
Na przykład tak:
switch(i_day) { case 1, 4: // jakis kolor case 2, 5, 7: // jakis kolor case 3, 6: // jakis kolor }
pomyśl troszkę czasem
#23
Napisano 17.02.2014 18:06
Ale to jak bym miał wyglądać wtedy cały mój kod bo już się pogubiłem.Czy mógłby ktoś napisać jak by całość miała wyglądać ?
#24
Napisano 17.02.2014 19:08
Spróbuj tego, nie miałem jak sprawdzić, czy się kompiluje :
#include <amxmodx> #include <dhudmessage> #define PLUGIN "Huddni" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Proziom" new const g_sDayName[][] = { "Poniedzialek", "Wtorek", "Sroda", "Czwartek", "Piatek", "Sobota", "Niedziela" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" ); } public RoundStart() { static i_day; if(i_day > 6) i_day = 0; switch(i_day) { case 1, 4: set_dhudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false); // czerwona poniedzialek i czwartek case 2, 5, 7: set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false); // zielona w wtorek, piatek i niedziele case 3, 6: set_dhudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false ); // niebieska w srode i sobote } show_dhudmessage(0, "Dzisiaj jest: %s", g_sDayName[i_day]); i_day++; return 1; }
#25
Napisano 17.02.2014 21:47
Dzięki wielkie z tymi kolorami to działa Ale mam jeszcze taki problem otóż jak na przykład rozpoczyna się nowa mapa i jest wszystko dobrze są gracze i w TT i w CT ale gdy na przykład gracze z CT wyjdą i nikogo nie będzie a dopiero po chwili ktoś wejdzie jest restart rundy no i gra się zaczyna od nowa tzn. od niedzieli czy od Freeday dla więźniów a plugin o tym nie wie i nalicza dni dalej czyli zammiast wyświetlić "Dzisiaj jest Niedziela" wyświetla się napis na przykład "Dzisiaj jest Wtorek" co jest błędem w tym momencie.Jak można temu zaradzić, bardzo proszę o pomoc.
#26
Napisano 17.02.2014 22:17
- z zmiennej i_day zrobic zmienna globalna (zadeklarowac poza funkcjami, przed inicjacja)
- w plugin init zarejestrowac wyslanie dzwieku round draw:
register_event("SendAudio","RoundDraw","a" ,"2=%!MRAD _ rounddraw");- w funkcji rounddraw ustawiac wartosc g_day (czy jak nazwiesz ta zmienna) z powrotem na 0
powodzenia!
@edit
a i oczywiscie wszedzie wtedy pozmieniaj nazwe zmiennej i_day no i nie musi to byc wtedy zmienna statyczna
Użytkownik kyriuch edytował ten post 17.02.2014 22:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych