Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin wyrzuca HLTV


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChaosN

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 11.02.2014 13:44

Witam, mam problem z pluginem do zombie moda po zakończeniu rundy wyrzuca hltv, nie zauważyłem w nim nic podejrzanego dlatego piszę tutaj.

 

Załączony plik  zp_stats.sma   5,35 KB  13 Ilość pobrań
  zp_stats.amxx



#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 11.02.2014 14:30

Spoiler

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 ChaosN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 11.02.2014 17:00

Sory ale nie mogę przekompilować.



#4 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 11.02.2014 20:24

Ojć, przepraszam
Spoiler

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#5 ChaosN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 12.02.2014 12:25

Hmm, niby działa ale po zmianie mapy serwer się restartuje.

 

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


Użytkownik ChaosN edytował ten post 12.02.2014 12:54


#6 ChaosN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 13.02.2014 10:44

Ref



#7 ZbawienieŚwiata

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.02.2014 12:01

Ziomek dodaj immunitet hltv i wgraj ten stary plugin. Powinno być ok.
  • +
  • -
  • 0

Wykonuje paczki COD MOD... 

Tanio!

Więcej informacji na PW.


#8 ChaosN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 16.02.2014 15:16

Hltv ma immunitet już od dawna, więc to co mi polecasz już dawno testowałem.



#9 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 16.02.2014 18:04

Aby pozbyć się błędu w/w tak, aby nie wyrzucało HLTV, należy utworzyć pętle, w której dasz warunki, aby blokować w niej przepływ informacji, np. do bota/hltv bądź niepodłączonego gracza. Zatem rozwiązanie będzie zmienić:

set_dhudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 0.01)
//show_dhudmessage(0, "Zombies: %d     [ ROUND: %d ]    %d :Humans" , g_winz,g_roundhud,g_winh)  
show_dhudmessage(0, "Zombie: %d [ %d ] [ RUNDA: %d ] [ %d ] %d :Ludzie" ,fn_get_zombies(), g_winz,g_roundhud,g_winh,fn_get_humans())  

na:

for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
		if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) && !is_user_hltv(i)){
			set_dhudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 0.01)
			show_dhudmessage(i, "Zombie: %d [ %d ] [ RUNDA: %d ] [ %d ] %d :Ludzie" ,fn_get_zombies(), g_winz,g_roundhud,g_winh,fn_get_humans())  
		}
	}

nie zapomnij na górze utworzyć zmienną globalną: 

new maxPlayers

 

a następnie w plugin_init dodać:

 

maxPlayers = get_maxplayers();

 

Jeśli Ci się chce, możesz jeszcze zamiast dodawać to do plugin_init, zrobić tak:

public plugin_cfg() {
maxPlayers = get_maxplayers();
}

choć w optymalności nie ma tutaj aż tak dużej różnicy.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych