Witam, mam problem z pluginem do zombie moda po zakończeniu rundy wyrzuca hltv, nie zauważyłem w nim nic podejrzanego dlatego piszę tutaj.
zp_stats.sma 5,35 KB 17 Ilość pobrań
zp_stats.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.02.2014 13:44
Witam, mam problem z pluginem do zombie moda po zakończeniu rundy wyrzuca hltv, nie zauważyłem w nim nic podejrzanego dlatego piszę tutaj.
zp_stats.sma 5,35 KB 17 Ilość pobrań
zp_stats.amxx
Napisano 11.02.2014 17:00
Sory ale nie mogę przekompilować.
Napisano 12.02.2014 12:25
Hmm, niby działa ale po zmianie mapy serwer się restartuje.
FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Użytkownik ChaosN edytował ten post 12.02.2014 12:54
Napisano 13.02.2014 10:44
Ref
Napisano 15.02.2014 12:01
Wykonuje paczki COD MOD...
Tanio!
Więcej informacji na PW.
Napisano 16.02.2014 15:16
Hltv ma immunitet już od dawna, więc to co mi polecasz już dawno testowałem.
Napisano 16.02.2014 18:04
Aby pozbyć się błędu w/w tak, aby nie wyrzucało HLTV, należy utworzyć pętle, w której dasz warunki, aby blokować w niej przepływ informacji, np. do bota/hltv bądź niepodłączonego gracza. Zatem rozwiązanie będzie zmienić:
set_dhudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 0.01) //show_dhudmessage(0, "Zombies: %d [ ROUND: %d ] %d :Humans" , g_winz,g_roundhud,g_winh) show_dhudmessage(0, "Zombie: %d [ %d ] [ RUNDA: %d ] [ %d ] %d :Ludzie" ,fn_get_zombies(), g_winz,g_roundhud,g_winh,fn_get_humans())
na:
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){ if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) && !is_user_hltv(i)){ set_dhudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 0.01) show_dhudmessage(i, "Zombie: %d [ %d ] [ RUNDA: %d ] [ %d ] %d :Ludzie" ,fn_get_zombies(), g_winz,g_roundhud,g_winh,fn_get_humans()) } }
nie zapomnij na górze utworzyć zmienną globalną:
new maxPlayers
a następnie w plugin_init dodać:
maxPlayers = get_maxplayers();
Jeśli Ci się chce, możesz jeszcze zamiast dodawać to do plugin_init, zrobić tak:
public plugin_cfg() { maxPlayers = get_maxplayers(); }
choć w optymalności nie ma tutaj aż tak dużej różnicy.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych