Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z Pancerzem Nomaxowym i podobnymi

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Krejzor

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 08.02.2014 20:11

Witam

Mam problem z itemem Pancerz Nomexowy

 

Na początku pokaże jak mam go dodanego (nic nie edytowałem w tym)

public_TakeDamage

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)

{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);

}

public_DajPrzedmiot

case 26:

{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);

}

 

I sam problem, jest taki, iż pomimo wpisu o szansie 3-6 ja mam również szanse wylosować 1/1

Podobnie jest z itemem Morfina i wszystkimi w których jest opcja losowania

 

Co może to powodować ? 

Czy coś tu jest źle ? Było tak od początku, myślałem, że to wina botów, ale po wyłączeniu ich jest tak samo.

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych