Problem polega na tym, że jeśli użyje się raz komendy /resetskills to później za każdym razem(zmiana mapy, retry itp.) od nowa trzeba przydzielać skille.
Używam najnowszej wersji : https://forums.allie...ad.php?p=648779
R3x liczę na Ciebie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.02.2014 19:20
Problem polega na tym, że jeśli użyje się raz komendy /resetskills to później za każdym razem(zmiana mapy, retry itp.) od nowa trzeba przydzielać skille.
Używam najnowszej wersji : https://forums.allie...ad.php?p=648779
R3x liczę na Ciebie
Napisano 09.02.2014 12:05
Pokaż config i log lokalnie z MySQLem działa poprawnie.
Napisano 09.02.2014 14:21
A w logach czysto, nic nie sypie z uwc3.
Napisano 09.02.2014 15:24
pewnie przez to
uwc3ng_save_end_round "0" // Czy zapisywać XP pod koniec każdej rundy - możliwy lag (1 - TAK, 0 - NIE)
a xp sie zapisuje?
Napisano 09.02.2014 18:31
Xp się zapisuje, z tym nie ma problemu. Jeśli cvar jest na 1 to zawsze jest lag na koniec rundy przez 3s dlatego zmieniłem to.
@ po zmianie cvaru skille się zapisują.
Jest możliwość, żeby na 0 też tak było? Różnica w kodzie?
@@ Edit2
Zmiana na squlite zakończy lag na końcu rundy prawda?
Użytkownik kasza edytował ten post 09.02.2014 18:54
Napisano 09.02.2014 20:08
sqlite powinien być szybszy, ale przy synchronicznych zapytaniach też może być lag, najlepiej by było przerobić zapisywanie na metody asynchroniczne
Napisano 09.02.2014 20:41
Dużo mi to nie mówi, a był byś w stanie?
Napisano 09.02.2014 21:50
Opcja którą podałeś mi na steam nie działa - skille dalej się resetują.
Napisano 09.02.2014 22:36
kombinowaliśmy z zapisem expa po wyjściu z menu, jednak zarówno menusów jak i warunków jest dużo i to będzie spory problem, dlatego polecam Ci spróbować przywrócić zapis po rundzie
żeby usunąć laga musisz zmienić zapis na asynchroniczny, tj
save_common.inl
// This function will save the XP for all players public Player_SaveAll() { if ( !get_pcvar_num( CVAR_uwc3ng_save_xp ) ) { return; } new players[32], numofplayers, i; get_players( players, numofplayers ); for ( i = 0; i < numofplayers; ++i ) { Player_SaveXP( players[i], false ); } return; }
zamień
Player_SaveXP( players[i], false );
na
Player_SaveXP( players[i], true);
no i przestaw cvara uwc3ng_save_end_round na domyślne 1
Napisano 10.02.2014 09:07
Chodziło o moment zmiany skilli, najłatwiej to było osiągnąć właśnie na zamknięcie menu. Jestem przekonany, że serwer MySQL jest przygotowany na dużo większe obciążenie niż ruch, który moglibyśmy wygenerować przez tę zmianę
Napisano 10.02.2014 09:12
Wiesz, że można napisac macro/bota pod to i zaspamować mysql? Myślę, że lepszym rozwiązaniem by było przechowywać gdzieś zmiany i na początku rundy porównywać je z starymi i jeśli są różne to wtedy zapisać do mysql i stare nadpisać nowymi ale to tylko moje zdanie i mogę się mylić
A i nie wiadomo jak to mysql działa w tych firmach hostingowych wątpie abyś tam dostawał rzeczywistą moc jaką masz podczas własnego serwera mysql lub z hostingu www.
Użytkownik Thilidric edytował ten post 10.02.2014 09:13
Napisano 10.02.2014 18:37
Wrzuciłem na serwa, dam znać co i jak.
Napisano 10.02.2014 19:03
Skille się nie resetują, ale lag na końcu runy jest mimo to. Strasznie uciążliwe to jest.
Inny
Kupię Paczke DeathrunNapisany przez benko345, 18.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Velocity do różnych broni Paintball i dodanie shotgun'a jako markerPaintball Napisany przez Arki, 29.10.2024 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych