Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 08.02.2014 19:20

Problem polega na tym, że jeśli użyje się raz komendy /resetskills to później za każdym razem(zmiana mapy, retry itp.) od nowa trzeba przydzielać skille.

Używam najnowszej wersji : https://forums.allie...ad.php?p=648779

 

R3x liczę na Ciebie :D


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.02.2014 12:05

Pokaż config i log :) lokalnie z MySQLem działa poprawnie.


  • +
  • -
  • 1

#3 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.02.2014 14:21

Spoiler

 

A w logach czysto, nic nie sypie z uwc3.

 


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.02.2014 15:24

pewnie przez to

uwc3ng_save_end_round "0" // Czy zapisywać XP pod koniec każdej rundy - możliwy lag (1 - TAK, 0 - NIE)

a xp sie zapisuje?


  • +
  • -
  • 1

#5 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.02.2014 18:31

Xp się zapisuje, z tym nie ma problemu. Jeśli cvar jest na 1 to zawsze jest lag na koniec  rundy przez 3s dlatego zmieniłem to.

 

@ po zmianie cvaru skille się zapisują.

 

Jest możliwość, żeby na 0 też tak było? Różnica w kodzie?

 

@@ Edit2

 

Zmiana na squlite zakończy lag na końcu rundy prawda?


Użytkownik kasza edytował ten post 09.02.2014 18:54

  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.02.2014 20:08

sqlite powinien być szybszy, ale przy synchronicznych zapytaniach też może być lag, najlepiej by było przerobić zapisywanie na metody asynchroniczne 


  • +
  • -
  • 1

#7 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.02.2014 20:41

Dużo mi to nie mówi, a był byś w stanie?


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#8 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.02.2014 21:50

Opcja którą podałeś mi na steam nie działa - skille dalej się resetują.


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#9 Thilidric

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.02.2014 22:31

Przeszukaj źródła pod kątem cvara "uwc3ng_save_end_round" i znajdź if który może na to wpływać, potem wystarczy wyłączyć kod w nim i myślę, że heja.


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.02.2014 22:36

kombinowaliśmy z zapisem expa po wyjściu z menu, jednak zarówno menusów jak i warunków jest dużo i to będzie spory problem, dlatego polecam Ci spróbować przywrócić zapis po rundzie

 

żeby usunąć laga musisz zmienić zapis na asynchroniczny, tj 

save_common.inl

// This function will save the XP for all players
public Player_SaveAll()
{
	if ( !get_pcvar_num( CVAR_uwc3ng_save_xp ) )
	{
		return;
	}

	new players[32], numofplayers, i;
	get_players( players, numofplayers );

	for ( i = 0; i < numofplayers; ++i )
	{
		Player_SaveXP( players[i], false );
	}

	return;
}

zamień 

Player_SaveXP( players[i], false );

na

Player_SaveXP( players[i], true);

no i przestaw cvara uwc3ng_save_end_round na domyślne 1


  • +
  • -
  • 1

#11 Thilidric

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.02.2014 09:00

A czemu chcieliście akurat zapisywać po wyjściu z menu? Przecież dzięki temu łatwo "zbombować" serwer mysql :P


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.02.2014 09:07

Chodziło o moment zmiany skilli, najłatwiej to było osiągnąć właśnie na zamknięcie menu. Jestem przekonany, że serwer MySQL jest przygotowany na dużo większe obciążenie niż ruch, który moglibyśmy wygenerować przez tę zmianę :)


  • +
  • -
  • 1

#13 Thilidric

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.02.2014 09:12

Wiesz, że można napisac macro/bota pod to i zaspamować mysql? ;P Myślę, że lepszym rozwiązaniem by było przechowywać gdzieś zmiany i na początku rundy porównywać je z starymi i jeśli są różne to wtedy zapisać do mysql i stare nadpisać nowymi ale to tylko moje zdanie i  mogę się mylić :)

 

A i nie wiadomo jak to mysql działa w tych firmach hostingowych :P wątpie abyś tam dostawał rzeczywistą moc jaką masz podczas własnego serwera mysql lub z hostingu www.


Użytkownik Thilidric edytował ten post 10.02.2014 09:13

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#14 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 10.02.2014 18:37

Wrzuciłem na serwa, dam znać co i jak.


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#15 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 10.02.2014 19:03

Skille się nie resetują, ale lag na końcu runy jest mimo to. Strasznie uciążliwe to jest.


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#16 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.02.2014 21:03

Dobra  rozwiązaniem jest To + zapis squlite i cvar zapisu na koniec rundy. Dzięki za pomoc :)


  • +
  • -
  • 1

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych