Problem polega na tym, że jeśli użyje się raz komendy /resetskills to później za każdym razem(zmiana mapy, retry itp.) od nowa trzeba przydzielać skille.
Używam najnowszej wersji : https://forums.allie...ad.php?p=648779
R3x liczę na Ciebie ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.02.2014 19:20
Problem polega na tym, że jeśli użyje się raz komendy /resetskills to później za każdym razem(zmiana mapy, retry itp.) od nowa trzeba przydzielać skille.
Używam najnowszej wersji : https://forums.allie...ad.php?p=648779
R3x liczę na Ciebie ![]()
Napisano 09.02.2014 12:05
Pokaż config i log
lokalnie z MySQLem działa poprawnie.
Napisano 09.02.2014 14:21
A w logach czysto, nic nie sypie z uwc3.
Napisano 09.02.2014 15:24
pewnie przez to
uwc3ng_save_end_round "0" // Czy zapisywać XP pod koniec każdej rundy - możliwy lag (1 - TAK, 0 - NIE)
a xp sie zapisuje?
Napisano 09.02.2014 18:31
Xp się zapisuje, z tym nie ma problemu. Jeśli cvar jest na 1 to zawsze jest lag na koniec rundy przez 3s dlatego zmieniłem to.
@ po zmianie cvaru skille się zapisują.
Jest możliwość, żeby na 0 też tak było? Różnica w kodzie?
@@ Edit2
Zmiana na squlite zakończy lag na końcu rundy prawda?
Użytkownik kasza edytował ten post 09.02.2014 18:54
Napisano 09.02.2014 20:08
sqlite powinien być szybszy, ale przy synchronicznych zapytaniach też może być lag, najlepiej by było przerobić zapisywanie na metody asynchroniczne
Napisano 09.02.2014 20:41
Dużo mi to nie mówi, a był byś w stanie?
Napisano 09.02.2014 21:50
Opcja którą podałeś mi na steam nie działa - skille dalej się resetują.
Napisano 09.02.2014 22:36
kombinowaliśmy z zapisem expa po wyjściu z menu, jednak zarówno menusów jak i warunków jest dużo i to będzie spory problem, dlatego polecam Ci spróbować przywrócić zapis po rundzie
żeby usunąć laga musisz zmienić zapis na asynchroniczny, tj
save_common.inl
// This function will save the XP for all players
public Player_SaveAll()
{
if ( !get_pcvar_num( CVAR_uwc3ng_save_xp ) )
{
return;
}
new players[32], numofplayers, i;
get_players( players, numofplayers );
for ( i = 0; i < numofplayers; ++i )
{
Player_SaveXP( players[i], false );
}
return;
}
zamień
Player_SaveXP( players[i], false );
na
Player_SaveXP( players[i], true);
no i przestaw cvara uwc3ng_save_end_round na domyślne 1
Napisano 10.02.2014 09:07
Chodziło o moment zmiany skilli, najłatwiej to było osiągnąć właśnie na zamknięcie menu. Jestem przekonany, że serwer MySQL jest przygotowany na dużo większe obciążenie niż ruch, który moglibyśmy wygenerować przez tę zmianę ![]()
Napisano 10.02.2014 09:12
Wiesz, że można napisac macro/bota pod to i zaspamować mysql?
Myślę, że lepszym rozwiązaniem by było przechowywać gdzieś zmiany i na początku rundy porównywać je z starymi i jeśli są różne to wtedy zapisać do mysql i stare nadpisać nowymi ale to tylko moje zdanie i mogę się mylić ![]()
A i nie wiadomo jak to mysql działa w tych firmach hostingowych
wątpie abyś tam dostawał rzeczywistą moc jaką masz podczas własnego serwera mysql lub z hostingu www.
Użytkownik Thilidric edytował ten post 10.02.2014 09:13
Napisano 10.02.2014 18:37
Wrzuciłem na serwa, dam znać co i jak.
Napisano 10.02.2014 19:03
Skille się nie resetują, ale lag na końcu runy jest mimo to. Strasznie uciążliwe to jest.
Inny
Kupie Paczke JailBreak cs 1.6Napisany przez Domix, 06.07.2025 |
|
|
|||
Inny
Problem z wyświetlaniem nazw klas w menuBłędne nazwy w menu przy wyborze klasy Napisany przez protypek, 29.04.2025 |
|
|
|||
Inny
Kupię Paczke DeathrunNapisany przez benko345, 18.03.2025 |
|
|
|||
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 |
|
|
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych