Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Szukam pluginu,który odtwarza dźwięk przy strzale do swoich


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 radzioro17

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 02.02.2014 17:32

Witam,tak jak w temacie szukam pluginu,który odtwarza dźwięki przy strzale do swoich,

szukam też pluginu,który odtwarza dźwięk jak ktoś z tej samej drużyny nas oślepi.

pozdrawiam radzioro17


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 02.02.2014 19:53

Przy biciu swojego:

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Dzwiek przy biciu swojego"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
    
}

public plugin_precache()
    precache_sound("misc/dzwiek_bicia_swojego");

public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker))
        return;
    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/misc/dzwiek_bicia_swojego.mp3")
        
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 radzioro17

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.02.2014 06:38

Dzięki za plugin,dało by rade ten plugin przerobić aby odtwarzał 4 dźwięki,które by sobie wybrał losowo?


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.02.2014 07:30

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new MAX_FF;
new gFRIENDLYFIRE
new dzwieki_friendlyfire[][] = {
    "misc/dzwiek1FF.mp3",
    "misc/dzwiek2FF.mp3",
    "misc/dzwiek3FF.mp3",
    "misc/dzwiek4FF.mp3"
}
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
    gFRIENDLYFIRE = register_cvar("amx_frendlyfajer", "1");
}

public plugin_cfg()
    if(get_pcvar_num(gFRIENDLYFIRE) == 1)
    MAX_FF = sizeof dzwieki_friendlyfire


public plugin_precache(){
    if(get_pcvar_num(gFRIENDLYFIRE) == 1){
        for(new i=1; i<=MAX_FF; i++)
            precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i])
    }
}

public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
    new losowy = random_num(1, MAX_FF)
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker))
        return;
    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[losowy])
    
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 radzioro17

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 06.02.2014 19:11

Plugin nie działa mi :(,po restarcie serwera pliki (dzwięki) się nie pobierają,tak jak by nie było pluginu.


Użytkownik radzioro17 edytował ten post 06.02.2014 19:21

  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.02.2014 20:22

A spróbuj tak:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new MAX_FF;
new dzwieki_friendlyfire[][] = {
    "misc/dzwiek1FF.mp3",
    "misc/dzwiek2FF.mp3",
    "misc/dzwiek3FF.mp3",
    "misc/dzwiek4FF.mp3"
}
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
}

public plugin_cfg()
    MAX_FF = sizeof dzwieki_friendlyfire


public plugin_precache(){
    for(new i=1; i<=MAX_FF; i++)
        precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i])
}

public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
    new losowy = random_num(1, MAX_FF)
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker))
        return;
    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[losowy])
    
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.02.2014 20:33

Żaden z tych pluginów, gdzie jest kilka dźwięków nie ma prawa działać, bo "plugin_precache" wykonuje się przed "plugin_cfg", dodatkowo po co coś ma być losowane przed warunkiem, który może być spełniony? Losowanie należy dać w tym samym momencie co odtwarzanie dźwięku.


  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 radzioro17

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 06.02.2014 21:04

Nie idzie teraz skomplikować


  • +
  • -
  • 0

#9 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.02.2014 21:16

Po radach Sebula powinno działać :)

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new dzwieki_friendlyfire[][] = {
    "misc/dzwiek1FF.mp3",
    "misc/dzwiek2FF.mp3",
    "misc/dzwiek3FF.mp3",
    "misc/dzwiek4FF.mp3"
}
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
}

public plugin_precache(){
    for(new i=1; i<sizeof dzwieki_friendlyfire; i++)
        precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i])
}

public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker))
        return;
    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)){
        new losowy = random_num(1, sizeof dzwieki_friendlyfire)
        client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[losowy])
    }
}

 

 


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#10 radzioro17

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 06.02.2014 22:44

Teraz dźwięki się pobierały,ale taki error wyskakuje w konsoli serwa

L 02/06/2014 - 22:16:20: [AMXX] Run time error 4 (plugin "testowy2.amxx") - debug not enabled!
L 02/06/2014 - 22:16:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/06/2014 - 22:17:28: [AMXX] Run time error 4 (plugin "testowy2.amxx") - debug not enabled!
L 02/06/2014 - 22:17:28: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

sebul (07.02.2014 03:00):
Przetłumacz sobie to
To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.02.2014 02:56

Widzę, że jednak jest jeszcze parę rzeczy źle zrobionych, ja bym to zrobił tak

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new const dzwieki_friendlyfire[][] = {
    "misc/dzwiek1FF.mp3",
    "misc/dzwiek2FF.mp3",
    "misc/dzwiek3FF.mp3",
    "misc/dzwiek4FF.mp3"
}
new g_ile;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage", 1); // post, bo nic nie zmieniamy, więc jak dla mnie powinno się dać post
}

public plugin_precache() {
    g_ile = sizeof(dzwieki_friendlyfire);
    for(new i=0; i<g_ile; ++i) // indeksowanie zaczyna się od 0
        precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i]);
}

public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
    if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker)) // po zabiciu granatem, zabójca nie koniecznie musi być żywy
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[random(g_ile)]); // wcześniej były losowane wartości ze złego przedziału, ze względu na to, że indeksowanie jest od 0

    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#12 radzioro17

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.02.2014 09:06

Przetestowałem dziś ten plugin,i ładnie dźwięki się pobrały,ale nie odtwarza,ani żaden error nie wyskakuje,w czym może być problem?


  • +
  • -
  • 0

#13 Mathew1910

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.02.2014 10:05

Fajne i przydatne. :D

 


  • +
  • -
  • 0
 T4You.pl [CoD MW3 201lvl] IP: 91.230.204.120:27015
 
 
T4You.pl [BF4 Rank Mod] IP: 91.230.204.120:27016
 
 
T4You.pl [Paint Ball] IP: 91.230.204.120:27015
 
 
T4You.pl [COD Mod 24001lvl] IP: 91.230.204.120:27015
 

#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.02.2014 13:48

Przetestowałem dziś ten plugin,i ładnie dźwięki się pobrały,ale nie odtwarza,ani żaden error nie wyskakuje,w czym może być problem?

Wydawało mi się, że to poprawiłem, ale jak widać w poście jest źle. Musisz to
client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[random(g_ile)]);

zamienić na
client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s", dzwieki_friendlyfire[random(g_ile)]);

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#15 radzioro17

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.02.2014 23:18

Teraz działa :) dzięki


  • +
  • -
  • 0

#16 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.02.2014 23:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych