Witam,tak jak w temacie szukam pluginu,który odtwarza dźwięki przy strzale do swoich,
szukam też pluginu,który odtwarza dźwięk jak ktoś z tej samej drużyny nas oślepi.
pozdrawiam radzioro17
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.02.2014 17:32
Witam,tak jak w temacie szukam pluginu,który odtwarza dźwięki przy strzale do swoich,
szukam też pluginu,który odtwarza dźwięk jak ktoś z tej samej drużyny nas oślepi.
pozdrawiam radzioro17
Napisano 02.02.2014 19:53
Przy biciu swojego:
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Dzwiek przy biciu swojego" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") } public plugin_precache() precache_sound("misc/dzwiek_bicia_swojego"); public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker)) return; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/misc/dzwiek_bicia_swojego.mp3") }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 03.02.2014 06:38
Dzięki za plugin,dało by rade ten plugin przerobić aby odtwarzał 4 dźwięki,które by sobie wybrał losowo?
Napisano 03.02.2014 07:30
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new MAX_FF; new gFRIENDLYFIRE new dzwieki_friendlyfire[][] = { "misc/dzwiek1FF.mp3", "misc/dzwiek2FF.mp3", "misc/dzwiek3FF.mp3", "misc/dzwiek4FF.mp3" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") gFRIENDLYFIRE = register_cvar("amx_frendlyfajer", "1"); } public plugin_cfg() if(get_pcvar_num(gFRIENDLYFIRE) == 1) MAX_FF = sizeof dzwieki_friendlyfire public plugin_precache(){ if(get_pcvar_num(gFRIENDLYFIRE) == 1){ for(new i=1; i<=MAX_FF; i++) precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i]) } } public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { new losowy = random_num(1, MAX_FF) if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker)) return; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[losowy]) }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 06.02.2014 19:11
Plugin nie działa mi ,po restarcie serwera pliki (dzwięki) się nie pobierają,tak jak by nie było pluginu.
Użytkownik radzioro17 edytował ten post 06.02.2014 19:21
Napisano 06.02.2014 20:22
A spróbuj tak:
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new MAX_FF; new dzwieki_friendlyfire[][] = { "misc/dzwiek1FF.mp3", "misc/dzwiek2FF.mp3", "misc/dzwiek3FF.mp3", "misc/dzwiek4FF.mp3" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") } public plugin_cfg() MAX_FF = sizeof dzwieki_friendlyfire public plugin_precache(){ for(new i=1; i<=MAX_FF; i++) precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i]) } public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { new losowy = random_num(1, MAX_FF) if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker)) return; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[losowy]) }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 06.02.2014 20:33
Żaden z tych pluginów, gdzie jest kilka dźwięków nie ma prawa działać, bo "plugin_precache" wykonuje się przed "plugin_cfg", dodatkowo po co coś ma być losowane przed warunkiem, który może być spełniony? Losowanie należy dać w tym samym momencie co odtwarzanie dźwięku.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 06.02.2014 21:04
Nie idzie teraz skomplikować
Napisano 06.02.2014 21:16
Po radach Sebula powinno działać
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new dzwieki_friendlyfire[][] = { "misc/dzwiek1FF.mp3", "misc/dzwiek2FF.mp3", "misc/dzwiek3FF.mp3", "misc/dzwiek4FF.mp3" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") } public plugin_precache(){ for(new i=1; i<sizeof dzwieki_friendlyfire; i++) precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i]) } public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker)) return; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)){ new losowy = random_num(1, sizeof dzwieki_friendlyfire) client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[losowy]) } }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 06.02.2014 22:44
Teraz dźwięki się pobierały,ale taki error wyskakuje w konsoli serwa
L 02/06/2014 - 22:16:20: [AMXX] Run time error 4 (plugin "testowy2.amxx") - debug not enabled! L 02/06/2014 - 22:16:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 02/06/2014 - 22:17:28: [AMXX] Run time error 4 (plugin "testowy2.amxx") - debug not enabled! L 02/06/2014 - 22:17:28: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Napisano 07.02.2014 02:56
Widzę, że jednak jest jeszcze parę rzeczy źle zrobionych, ja bym to zrobił tak
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Dzwieki przy biciu swojego"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new const dzwieki_friendlyfire[][] = {
"misc/dzwiek1FF.mp3",
"misc/dzwiek2FF.mp3",
"misc/dzwiek3FF.mp3",
"misc/dzwiek4FF.mp3"
}
new g_ile;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage", 1); // post, bo nic nie zmieniamy, więc jak dla mnie powinno się dać post
}
public plugin_precache() {
g_ile = sizeof(dzwieki_friendlyfire);
for(new i=0; i<g_ile; ++i) // indeksowanie zaczyna się od 0
precache_sound(dzwieki_friendlyfire[i]);
}
public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker)) // po zabiciu granatem, zabójca nie koniecznie musi być żywy
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[random(g_ile)]); // wcześniej były losowane wartości ze złego przedziału, ze względu na to, że indeksowanie jest od 0
return HAM_IGNORED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 08.02.2014 09:06
Przetestowałem dziś ten plugin,i ładnie dźwięki się pobrały,ale nie odtwarza,ani żaden error nie wyskakuje,w czym może być problem?
Napisano 08.02.2014 10:05
Fajne i przydatne.
Napisano 08.02.2014 13:48
Wydawało mi się, że to poprawiłem, ale jak widać w poście jest źle. Musisz toPrzetestowałem dziś ten plugin,i ładnie dźwięki się pobrały,ale nie odtwarza,ani żaden error nie wyskakuje,w czym może być problem?
client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s.mp3", dzwieki_friendlyfire[random(g_ile)]);
client_cmd(idattacker, "mp3 play sound/%s", dzwieki_friendlyfire[random(g_ile)]);
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 08.02.2014 23:18
Teraz działa dzięki
Napisano 08.02.2014 23:19
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych