Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 22.01.2014 12:00
#2
Napisano 22.01.2014 12:18
Bilioteki:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike>
Zmienna:
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
W plugin_init()
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
A na dole tworzysz nową funkcję publiczną:
public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE; if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) return PLUGIN_CONTINUE; }
#3
Napisano 22.01.2014 12:26
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE;
a jak to ma wyglądąć na jedną broń np. XM 1014
#4
Napisano 22.01.2014 12:32
Nie nie to działa inaczej. Chodzi o to, że nie można mieć bezliku w tych przedmiotach o których napisałeś. Np powielać C4.
Bezlik będziesz miał we wszystkich broniach (bonie dodajesz normalnie do klasy) oprócz tych właśnie tam wymienionych.
Czyli jeśli wstawisz do klasy, która ma XM1014 ten kod będzie ona również miała bezlik na tej broni.
Użytkownik Halucyn edytował ten post 22.01.2014 12:33
#5
Napisano 22.01.2014 13:05
Jednak nie może ktoś z tym pomóc jak mieć bezlik z jednej broni?
#6
Napisano 22.01.2014 19:42
Usuń to:
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;
I ostatni if zamień na:
if(weaponID==CSW_XM1014 && cs_get_user_bpammo(id,weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
Jak chcesz zmienić broń, zmieniasz nazwę tam gdzie xm1014. Kod bez code i może go troche rozstrzelić, bo na komórce jestem.
Użytkownik Halucyn edytował ten post 22.01.2014 19:44
#7
Napisano 22.01.2014 19:57
new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE;
na to:
new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_BRON) return PLUGIN_CONTINUE;
Spróbuj
#8
Napisano 22.01.2014 20:03
Popatrz: Jeśli ma broń to będzie kontynuowało, a jeśli nie ma tej broni to pominie ifa i dalej będzie wykonywało.
To co napiałaś nie zadziała. Lepiej tak jak ja napisałem dodać warunek do drugiego if.
#9
Napisano 23.01.2014 09:13
Nie działa żaden
#10
Napisano 23.01.2014 10:03
Musiałeś coś źle zrobić... Klasa się skompilowała?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> new const nazwa[] = "bezlik z xm1014"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_XM1014; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1} public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") } public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_XM1014 && cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) { cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Takie coś masz?
#11
Napisano 23.01.2014 10:20
Już mam można close + dla was za starania
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych