Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

client_PreThink

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 revoolution

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:93
  • GG:
  • Imię:hejz
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 20.01.2014 21:01

A więc tak, przy debugu :

L 01/20/2014 - 21:04:51: [] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/20/2014 - 21:04:51: [] [0] GWM.sma::client_PreThink (line 1217)
L 01/20/2014 - 21:10:32: [] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/20/2014 - 21:10:32: [] [0] GWM.sma::CmdStart (line 1727)

public z linia 1727 :

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))	return FMRES_IGNORED;

	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{       
			ilosc_skokow_gracza[id] = 1;
		}
	}


	if(button & IN_ATTACK)
	{
		new Float:fPunch[3] = {0.0,0.0,0.0};
		
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)	entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle,fPunch);
		
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
		{
			entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, fPunch);
			
			for(new i=0; i<3;i++) fPunch[i]*=0.9;
			
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, fPunch);
		}
	}

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_DUCK && button & IN_JUMP && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0){
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}

	static moze_skoczyc[MAX+1];

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 52){
		
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] > 0)
		{
			moze_skoczyc[id]--;
			new Float:velocity[3];
			pev(id, pev_velocity, velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			set_pev(id, pev_velocity, velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND){
			moze_skoczyc[id] = 4;
		}
	}

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 58 && !(oldbutton & IN_JUMP)){
		
		if(button & IN_DUCK){
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 76);
		}
		else {
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		}
	}

	if(button & IN_USE && !(oldbutton & IN_USE) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 59 && godmode[id]){
		godmode[id] = false;
		set_user_godmode(id,1);
		set_task(4.0,"godmode_off2",id+993213)
		set_bartime(id,4,0);
	}

	if(klasa_gracza[id] == screaming && pev(id,pev_button) & IN_USE && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_USE)){
		moc_talic(id);
	}

	if(klasa_gracza[id] == zmechanizowany && (get_speed(id) > 50|| gUserTempe[id] >= 255) && get_user_weapon(id) == CSW_M249){
		setAttackAttack2(id)
	}

	if(get_pdata_cbase(id,OFFSET_ACTIVEITEM,OFFSET_LINUX_PLAYER) == gEntBaz[id]){
		if(get_user_button(id) & IN_ATTACK && gNextShotTime[id] <= get_gametime() && ilosc_rakiet_gracza[id] > 0){
			gNextShotTime[id] = get_gametime() + 3.0;
			StworzRakiete(id);
			set_animation(id,3)
			new wpn[32],clip,ammo,wpnid;
			wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
			get_weaponname(wpnid,wpn,31)
			
			cs_set_user_bpammo(id,wpnid,0)
			
			cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, wpn, id ), ilosc_rakiet_gracza[id]);
			
			FX_UpdateClip(id,get_user_weapon(id),ilosc_rakiet_gracza[id]);
		}
		setAttackAttack2(id)
	}
	
	if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == sas) 
	{			
		if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		{
			if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED		
			player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())	
			UTIL_Teleport(id,180+12*inteligencja_gracza[id])			
		}
	}
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 44){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if (!(flags & FL_WATERJUMP) && entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) < 2 && flags & FL_ONGROUND){
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] += 250.0
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
		}
	}

	if( (button & IN_JUMP) && !(oldbutton & IN_JUMP) && (flags & FL_ONGROUND) && !(flags & FL_INWATER) && klasa_gracza[id] == rangers) {
		static Float:vecforce[3]
		pev(id,pev_velocity,vecforce)
		vecforce[2] += 400.0;
		set_pev(id,pev_velocity,vecforce)
	}

	if(iNiewi[id] == 1 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 66 && is_user_alive(id) && button & IN_USE && !(oldbutton & IN_USE)){
		set_bartime(id,5,0);
		
		iNiewi[id] = 0;
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
		remove_task(id+46466)
		set_task(5.0,"offNiewi",id+46466)
	}

	if (has_parachute[id]){
		
		new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
		new Float:frame
		
		new button = get_user_button(id)
		new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
		new flags = get_entity_flags(id)
		
		if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
		{
			if (get_pcvar_num(pDetach))
			{	
				if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
				
				if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
				{
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
					return FMRES_IGNORED;
				}
				
				
				frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
				entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
				entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
				
				if (frame > 254.0)
				{
					remove_entity(para_ent[id])
					para_ent[id] = 0
				}
			}
			else
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				fm_set_user_gravity(id, 1.0)
				para_ent[id] = 0
			}
		}
		else if (button & IN_USE)
		{
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			
			if (velocity[2] < 0.0)
			{	
				if(para_ent[id] <= 0)
				{
					para_ent[id] = create_entity("info_target")
					if(para_ent[id] > 0)
					{
						entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
						entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
						entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
						entity_set_model(para_ent[id], "models/gwm_mod/parachute.mdl")
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
				if (para_ent[id] > 0)
				{
					entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
					entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
					entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
					fm_set_user_gravity(id, 0.1)
					
					velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
					entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
					
					if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
					{	
						frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
						entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
						entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
						
						if (frame > 100.0)
						{
							entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
							entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
							entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
							entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
							entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
							entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
						}
					}
				}
			}
			else if (para_ent[id] > 0)
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				fm_set_user_gravity(id, 1.0)
				para_ent[id] = 0
			}
		}
		else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}

	return FMRES_IGNORED;
}

public z linia 1217 : 

public client_PreThink(id){
	if(!is_user_alive(id))	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(klasa_gracza[id] == zmechanizowany && (get_speed(id) > 50|| gUserTempe[id] >= 255) && get_user_weapon(id) == CSW_M249){
		setAttackAttack2(id)
	}

	if(get_pdata_cbase(id,OFFSET_ACTIVEITEM,OFFSET_LINUX_PLAYER) == gEntBaz[id]){
		setAttackAttack2(id)
	}
	if(get_pdata_cbase(id,OFFSET_ACTIVEITEM,OFFSET_LINUX_PLAYER) == gEntExplode[id]){
		setAttackAttack2(id)
	}
	
	#if defined CSS_ZOOM
	if(g_doFov[id])
	{
		if(g_MinMaxFov[id][1] > g_MinMaxFov[id][0])
		{
			--g_MinMaxFov[id][1]
			message_begin(MSG_ONE, gmsgSetFOV, {0,0,0}, id)
			write_byte(--g_MinMaxFov[id][1])
			message_end()
		}
		else
		{
			message_begin(MSG_ONE, gmsgSetFOV, {0,0,0}, id)
			write_byte(g_MinMaxFov[id][0])
			message_end()
			g_doFov[id] = 0
		}
	}
	#endif
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik revoolution edytował ten post 20.01.2014 21:07

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png

....

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png


#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 20.01.2014 21:06

 public client_PreThink(id){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

if(klasa_gracza[id] == zmechanizowany && (get_speed(id) > 50|| gUserTempe[id] >= 255) && get_user_weapon(id) == CSW_M249){
setAttackAttack2(id)
}

if(get_pdata_cbase(id,OFFSET_ACTIVEITEM,OFFSET_LINUX_PLAYER) == gEntBaz[id]){
setAttackAttack2(id)
}
if(get_pdata_cbase(id,OFFSET_ACTIVEITEM,OFFSET_LINUX_PLAYER) == gEntExplode[id]){
setAttackAttack2(id)
}

#if defined CSS_ZOOM
if(g_doFov[id])
{
if(g_MinMaxFov[id][1] > g_MinMaxFov[id][0])
{
--g_MinMaxFov[id][1]
message_begin(MSG_ONE, gmsgSetFOV, {0,0,0}, id)
write_byte(--g_MinMaxFov[id][1])
message_end()
}
else
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSetFOV, {0,0,0}, id)
write_byte(g_MinMaxFov[id][0])
message_end()
g_doFov[id] = 0
}
}
#endif

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Spróbuj (podmien tylko tą drugą linijkę, aby mieć poprawną tabulację, mi się skasowała bo jestem na komórce).

//edit
Co do cmdstart to również trzeba zamienić warunek na początku z
if(!is_user_alive(id))
na
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))

  • +
  • -
  • 0

#3 revoolution

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:93
  • GG:
  • Imię:hejz
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 20.01.2014 21:10

kurcze .. nie wiedzieć dlaczego plugin (silnik) w konsoli zaczął sypać co chwile kolejnymi błędami :/
 
Z tego co zauważyłem dzieje się tak gdy jeden z konkretnych graczy jest na serwerze (jest wtedy niesmiertelny gdy nie wybierze klasy)


nawet wywaliło coś takiego :
 

ERROR: Plugin didn't set meta_result: fakemeta_amxx_i386.so:CmdStart()

Użytkownik revoolution edytował ten post 20.01.2014 21:22

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png

....

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png


#4 revoolution

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:93
  • GG:
  • Imię:hejz
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 20.01.2014 21:31

Nie wiem ... nic nie zmieniłem, zrobiłem 1,2,3 rr serwera i odpalił bez errora ....


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png

....

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych