Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Edycja ruletki

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.01.2014 15:29

Witam.Proszę o edycję ruletki,aby kosztowała ona 7.5 k.W tej chwili jest ona za darmo :)

Sma 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define VIP ADMIN_LEVEL_H

new const WERSJA[] = "0.5"
new const AUTOR[] = "naXe"
new const TAG[] = "Ruletka"

new pCvarAP, pCvarZatrucie, pCvarSkoki, pCvarWolno, pCvarSzybko, pCvarGrawitacja, pCvarWspinanieSpeed, pCvarWolnoCzas, pCvarSzybkoCzas, pCvarGrawitacjaCzas, pCvarZatrucieCzas, pCvarNowaMapaCzas, pCvarPoczekajCzas
new Wolno[33]
new Szybko[33]
new Grawitacja[33]
new NoRecoil[33]
new Zatrucie[33]
new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33]
new SmiertelneSmoke[33], GraczSmokeHit[33]
new AutoBH[33]
new LongJump[33], Skoczyl[33]
new Obrazenia[33]
new JedenCios[33]
new Ammo[33]
new AntyFlash[33]
new Wspinanie[33]
new Odliczanie[33]
new Float:punchangle[3]
new OstatnieUzycie[33] = 0
new RuletkaZajeta
new nick[32]
new hud, hud2
new maxpl
new Float:CzasGry

new const PR_MDL_STRAZNIK[] = "JB_STRAZNIK35"
	
public plugin_init() {
	register_plugin("RULETKA DREAMS", WERSJA, AUTOR)

	register_clcmd("jail_ruletka", "Sprawdz")

	register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
	register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
	register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C")
	register_event("CurWeapon", "UnlimitedAmmo", "be", "1=1")
	register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "NoFlash")
	register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkBHop")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkLJ")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkWspinanie")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "WiekszeObrazenia")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaJedenCios")

	pCvarAP = register_cvar("jb_ruletka_kamizelka", "200")
	pCvarZatrucie = register_cvar("jb_ruletka_zatrucie", "1")
	pCvarSkoki = register_cvar("jb_ruletka_skoki", "4")
	pCvarWolno = register_cvar("jb_ruletka_wolno_speed", "100")
	pCvarSzybko = register_cvar("jb_ruletka_szybko_speed", "610")
	pCvarGrawitacja = register_cvar("jb_ruletka_grawitacja", "0.4")
	pCvarWspinanieSpeed = register_cvar("jb_ruletka_wspinanie_speed", "450")

	pCvarNowaMapaCzas = register_cvar("jb_ruletka_nowamapa_czas", "180")
	pCvarPoczekajCzas = register_cvar("jb_ruletka_poczekaj_czas", "240")
	pCvarWolnoCzas = register_cvar("jb_ruletka_wolno_czas", "25")
	pCvarSzybkoCzas = register_cvar("jb_ruletka_szybko_czas", "15")
	pCvarGrawitacjaCzas = register_cvar("jb_ruletka_grawitacja_czas", "25")
	pCvarZatrucieCzas = register_cvar("jb_ruletka_zatrucie_czas", "20")

	hud = CreateHudSyncObj()
	hud2 = CreateHudSyncObj()
	maxpl = get_maxplayers()
}

public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) {
	if(is_user_alive(id)) {
		if(NoRecoil[id]) entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle)
		if(Szybko[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSzybko))
		if(Wolno[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarWolno))
		if(Grawitacja[id]) fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGrawitacja))
		if(DodatkoweSkoki[id]) {
			new flagi = pev(id, pev_flags)

			if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) {
				Skoki[id]--
				new Float:velocity[3]
				pev(id, pev_velocity,velocity)
				velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
				set_pev(id, pev_velocity, velocity)
			}
			else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
		}
	}
	return 0
}

public RestartContin() usun()
public KoniecRundy() usun()
public RestartGry() CzasGry = get_gametime()

public usun() {
	for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
		if(is_user_connected(i)) {
			Wolno[i] = false
			Szybko[i] = false
			Grawitacja[i] = false
			NoRecoil[i] = false
			Zatrucie[i] = false
			Skoki[i] = 1
			DodatkoweSkoki[i] = false
			SmiertelneSmoke[i] = false
			GraczSmokeHit[i] = 0
			AutoBH[i] = false
			LongJump[i] = false
			Skoczyl[i] = false
			Ammo[i] = false
			Obrazenia[i] = false
			JedenCios[i] = false
			AntyFlash[i] = false
			Wspinanie[i] = false
			fm_reset_user_model(i)
			fm_set_nofootsteps(i, 0)
		}
	}
}

public client_connect(id) {
	OstatnieUzycie[id] = 0
	set_user_info(id, "lang", "pl")
}

public Sprawdz(id) {
	if(get_gametime() - CzasGry < get_pcvar_float(pCvarNowaMapaCzas)) {
		ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Za wczesnie na ruletke! Poczekaj jeszcze troche.", TAG)
		return 1
	}
	if(get_systime() - OstatnieUzycie[id] < get_pcvar_num(pCvarPoczekajCzas)){
		ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Poczekaj jeszcze^x03 %d^x01 sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarPoczekajCzas) - get_systime() + OstatnieUzycie[id])
		return 1
	}
	if(!is_user_alive(id)) return 1

	if(RuletkaZajeta > 0) {
		ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Ruletka zajeta, sprobuj ponownie za chwile.", TAG)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	get_user_team(id) == 1 ? RuletkaTT(id) : RuletkaCT(id)

	RuletkaZajeta = 1
	set_task(8.0, "MoznaUzyc")
	return 1
}

public MoznaUzyc() {
	if(RuletkaZajeta > 0) RuletkaZajeta = 0
}	
	
public RuletkaTT(id) {
	set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.35, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1, 1)
	get_user_name(id, nick, 31)
	switch(random_num(1, 21)) {
		case 1 : {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal %d KEVLARA!", TAG, nick, get_pcvar_num(pCvarAP))
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %d punktow kamizelki.", TAG, get_pcvar_num(pCvarAP))
			fm_set_user_armor(id, get_pcvar_num(pCvarAP))
		}
		case 2 : {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST WOLNIEJSZY!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales spowolnienie.", TAG)
			Wolno[id] = true
			
			Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarWolnoCzas)
			set_task(1.0, "OdliczWolno", id, _, _, "a", Odliczanie[id])
		}
		case 3: {
			if(get_user_flags(id) & VIP) {
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem.", TAG)
				OstatnieUzycie[id] = 0
				return 1
			} else {
				show_hudmessage(0, "[%s] %s Padl", TAG, nick)
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smierc.", TAG)
				user_silentkill(id)
			}
		}
		case 4: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST SZYBSZY!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales przyspieszenie.", TAG)
			Szybko[id] = true

			Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarSzybkoCzas)
			set_task(1.0, "OdliczSzybko", id, _, _, "a", Odliczanie[id])
		}
		case 5: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Ma 2 razy nizsza grawitacje.", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x nizsza grawitacje.", TAG)
			Grawitacja[id] = true

			Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarGrawitacjaCzas)
			set_task(1.0, "OdliczGrawitacja", id, _, _, "a", Odliczanie[id])
		}
		case 6: {
			new zycie = random_num(20, 100)
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal +%i HP", TAG, nick, zycie)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales +%iHP.", TAG, zycie)
			fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + zycie)
		}
		case 7: {
			if(get_user_flags(id) & VIP) {
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed 1 hp.", TAG)
				OstatnieUzycie[id] = 0
				return 1
			} else {
				ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 1 HP", TAG, nick)
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales ma 1HP", TAG)
				fm_set_user_health(id, 1)
			}
		}
		case 8: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s OTRZYMAL DEAGLE z 1 AMMO!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Deagle z 1 nabojem.", TAG)
			cs_set_weapon_ammo(fm_give_item(id, "weapon_deagle"), 1)
		}
		case 9: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal HEJDZA!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat odlamkowy.", TAG)
			fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
		}
		case 10: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal FLASHA!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat oslepiajacy.", TAG)
			fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
		}
		case 11: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal SMOKE!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat dymny.", TAG)
			fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
		}
		case 12: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ZATRUCIE!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zatrucie. Zabiera ci %dHP co sekunde przez %d sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZatrucie), get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas))
			Zatrucie[id] = true
			
			Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas)
			set_task(1.0, "OdliczZatrucie", id, _, _, "a", Odliczanie[id])
		}
		case 13: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral DODATKOWE SKOKI", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki))
			Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
			DodatkoweSkoki[id] = true
		}
		case 14: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral SMIERTELNEGO SMOKE", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smiertelnego smoke, gdy trafisz nim w straznika to on od razu zginie.", TAG)
			if(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_HANDLED
			else fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
				
			SmiertelneSmoke[id] = true
			GraczSmokeHit[id] = 1
		}
		case 15: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral AUTO BHOPA", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.", TAG)
			AutoBH[id] = true
		}
		case 16: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral LONG JUMPA", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.", TAG)
			LongJump[id] = true
		}
		case 17: {
			show_hudmessage(0, "[%s] %s wylosowal STROJ STRAZNIKA", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales stroj straznika. Wygladasz jak straznik, sprobuj ich oszukac i uciekaj.", TAG)
			cs_reset_user_model(id)
			cs_set_user_model(id, PR_MDL_STRAZNIK)
		}
		case 18: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 2x WIEKSZE DMG", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x wieksze obrazenia.", TAG)
			Obrazenia[id] = true
		}
		case 19: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s zabija JEDNYM CIOSEM!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zabijanie jednym ciosem z piesci.", TAG)
			JedenCios[id] = true
		}
		case 20: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma CICHE BUTY.", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales ciche buty, nie slychac Cie jak biegasz.", TAG)
			fm_set_nofootsteps(id, 1)
		}
		case 21: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma WSPINANIE PO SCIANACH", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales wspinanie po scianach, podejdz do sciany i trzymaj spacje", TAG)
			Wspinanie[id] = true
		}
	}
	OstatnieUzycie[id] = get_systime()
	return 1
}

public RuletkaCT(id) {
	set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.35, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1, 1)
	get_user_name(id, nick, 31)
	switch(random_num(1, 14)) {
		case 1 : {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal %d KEVLARA!", TAG, nick, get_pcvar_num(pCvarAP))
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %d punktow kamizelki.", TAG, get_pcvar_num(pCvarAP))
			fm_set_user_armor(id, get_pcvar_num(pCvarAP))
		}
		case 2 : {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST WOLNIEJSZY!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales spowolnienie.", TAG)
			Wolno[id] = true
			
			Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarWolnoCzas)
			set_task(1.0, "OdliczWolno", id, _, _, "a", Odliczanie[id])
		}
		case 3: {
			if(get_user_flags(id) & VIP) {
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem.", TAG)
				OstatnieUzycie[id] = 0
				return 1
			} else {
				ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Padl", TAG, nick)
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smierc.", TAG)
				user_silentkill(id)
			}
		}
		case 4: {
			new zycie = random_num(20, 100)
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wylosowal +%i HP", TAG, nick, zycie)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales +%i HP.", TAG, zycie )
			fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + zycie)
		}
		case 5: {
			if(get_user_flags(id) & VIP) {
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed 1 hp.", TAG)
				OstatnieUzycie[id] = 0
				return 1
			} else {
				ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 1 HP", TAG, nick)
				ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 1HP.", TAG)
				fm_set_user_health(id, 1)
			}
		}
		case 6: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ZATRUCIE", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zatrucie. Zabiera ci %dHP co sekunde przez %d sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZatrucie), get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas))
			Zatrucie[id] = true
			
			Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas)
			set_task(1.0, "OdliczZatrucie", id, _, _, "a", Odliczanie[id])
		}
		case 7: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s OTRZYMAL NO RECOIL!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.", TAG)
			NoRecoil[id] = true
		}
		case 8: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral UNLIMITED AMMO!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu :)", TAG)
			Ammo[id] = true
			set_user_clip(id, 31)
		}
		case 9: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ANTY FLASHA!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.", TAG)
			AntyFlash[id] = true
		}
		case 10: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s STRACIL BRONIE!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Straciles wszystkie bronie.", TAG)
			fm_strip_user_weapons(id)
		}
		case 11: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal KROWE!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales krowe. Dostajesz bron M249.", TAG)
			fm_give_item(id, "weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
		}
		case 12: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal DODATKOWE SKOKI!", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki))
			Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
			DodatkoweSkoki[id] = true
		}
		case 13: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral AUTO BHOPA", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.", TAG)
			AutoBH[id] = true
		}
		case 14: {
			ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral LONG JUMPA", TAG, nick)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.", TAG)
			LongJump[id] = true
		}
	}
	OstatnieUzycie[id] = get_systime()
	return 1
}

public OdliczWolno(id) {
	if(is_user_alive(id) && Wolno[id]) {
		get_user_name(id, nick, 31)
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1)
		if(--Odliczanie[id] <= 0) {
			if (task_exists(id)) remove_task(id)

			fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
			Wolno[id] = false
			show_hudmessage(0,"%s przestal byc wolny!", nick)
			return
		}
		ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc wolny za: %d", nick, Odliczanie[id])
	}
}

public OdliczSzybko(id) {
	if(is_user_alive(id) && Szybko[id]) {
		get_user_name(id, nick, 31)
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1)
		if(--Odliczanie[id] <= 0) {
			if (task_exists(id)) remove_task(id)

			fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
			Szybko[id] = false
			show_hudmessage(0, "%s przestal byc szybki!", nick)
			return
		}
		ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc szybki za: %d", nick, Odliczanie[id])
	}
}

public OdliczGrawitacja(id) {
	if(is_user_alive(id) && Grawitacja[id]) {
		get_user_name(id, nick, 31)
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1)
		if(--Odliczanie[id] <= 0) {
			if (task_exists(id)) remove_task(id)

			Grawitacja[id] = false
			fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			show_hudmessage(0, "%s skonczyla sie grawitacja!", nick)
			return
		}
		ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s skonczy sie nizsza grawitacja za: %d", nick, Odliczanie[id])
	}
}

public OdliczZatrucie(id) {
	if(is_user_alive(id) && Zatrucie[id]) {
		get_user_name(id, nick, 31)
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1)
		if (--Odliczanie[id]<=0) {
			if (task_exists(id)) remove_task(id)

			Zatrucie[id] = false
			show_hudmessage(0, "%s przestal sie truc!", nick)
			return
		}
		ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s skonczy sie truc za: %d", nick, Odliczanie[id])

		if(Zatrucie[id]) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) - get_pcvar_num(pCvarZatrucie))
	}
}

public pfn_touch(ptr, ptd) {	
	if(ptd == 0) return 0

	new szClassName[32]
	entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31)

	if(ptr != 0) {
		new szClassNameOther[32]
		entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)

		if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) {
			new greModel[64]
			entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)

			if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
				new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)

				if(is_user_alive(id) && is_user_alive(ptr) && GraczSmokeHit[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) Zabij(id, ptr, "world")
			}
		}
	}
	return 0
}

public Zabij(zabojca, id, weapon[]) {
	if(get_user_team(zabojca) != get_user_team(id)) fm_set_user_frags(zabojca, get_user_frags(zabojca) + 1)

	user_silentkill(id)
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"), {0, 0, 0}, 0)
	write_byte(zabojca)
	write_byte(id)
	write_byte(0)
	write_string(weapon)
	message_end()

	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo"))
	write_byte(zabojca)
	write_short(get_user_frags(zabojca))
	write_short(get_user_deaths(zabojca))
	write_short(0)
	write_short(get_user_team(zabojca))
	message_end()

	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo"))
	write_byte(id)
	write_short(get_user_frags(id))
	write_short(get_user_deaths(id))
	write_short(0)
	write_short(get_user_team(id))
	message_end()
}

public PreThinkBHop(id) {
	if(!is_user_alive(id) || !AutoBH[id]) return 0

	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    
		new flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if(flagi & (1 << 11)) return 0
		if(entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return 0
		if(!(flagi & (1<<9))) return 0

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
                
        }
        return 0
}

public PreThinkLJ(id) {
	if(!is_user_alive(id) || !LongJump[id]) return 0

	if(get_user_button(id) & IN_DUCK) {
		if(Skoczyl[id]) return PLUGIN_CONTINUE

		new Flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		if(Flagi | FL_WATERJUMP && entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) < 2 && Flagi & FL_ONGROUND) {
			new Float:fVelocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)

			new Float:vAngle[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, vAngle)
			engfunc(EngFunc_MakeVectors, vAngle)

			new Float:vForward[3]
			get_global_vector(GL_v_forward, vForward)

			if(fVelocity[0] == 0.0 || fVelocity[1] == 0.0) return PLUGIN_CONTINUE

			fVelocity[0] = vForward[0] * 750
			fVelocity[1] = vForward[1] * 750
			fVelocity[2] = 310.0

			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
			Skoczyl[id] = true
		}
	} else if(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) Skoczyl[id] = false

	return 0
}

public WiekszeObrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
	if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || this == idattacker) return HAM_IGNORED

	if(idattacker != 0 && is_user_alive(idattacker) && Obrazenia[idattacker]) {
		SetHamParamFloat(4, damage*(100*0.02))
		return HAM_HANDLED
	}
	return HAM_IGNORED
}

public ObrazeniaJedenCios(id, ent, attacker) {
	if(is_user_alive(attacker) && JedenCios[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE)
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1))
		return HAM_HANDLED
	}
	return HAM_IGNORED
}

public UnlimitedAmmo(id) {
	if(!is_user_alive(id) || !Ammo[id]) return 0

	set_user_clip(id, 31)

	return 0
}

public NoFlash(id) {
	if((get_msg_arg_int(4) == 255) && (get_msg_arg_int(5) == 255) && (get_msg_arg_int(6) == 255) && (get_msg_arg_int(7) > 199)) {
		for(new i = 1; i <= maxpl; i ++)
			if(is_user_alive(i) && AntyFlash[i]) return 1
	}
	return 0
}

public PreThinkWspinanie(id) {
	if(!Wspinanie[id] || !is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED

	new button = fm_get_user_button(id)
	new Float:g_wallorigin[32][3]

	if((button & IN_JUMP) && get_user_team(id) == 1) {
		static Float:origin[3]
		pev(id, pev_origin, origin)
		if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 10.0) return FMRES_IGNORED

		if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) return FMRES_IGNORED

		if(button & IN_FORWARD) {
			static Float:velocity[3]
			velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(pCvarWspinanieSpeed), velocity)
			fm_set_user_velocity(id, velocity)
		}
		else if(button & IN_BACK) {
			static Float:velocity[3]
			velocity_by_aim(id, -get_pcvar_num(pCvarWspinanieSpeed), velocity)
			fm_set_user_velocity(id, velocity)
		}
	}
	return FMRES_IGNORED
}

public client_PreThink(id){
	if(!fm_get_nofootsteps(id)) return 1

	fm_set_nofootsteps(id, 1)

	return 0
}

stock set_user_clip(id, ammo) {
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _)
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31)
	while((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
	if(pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4)
		return weaponid
	}
	return 0
}

stock fm_get_nofootsteps(index) return pev(index, pev_flTimeStepSound) == 999 ? true : false
stock fm_set_nofootsteps(index, nofootsteps = 0) set_pev(index, pev_flTimeStepSound, nofootsteps ? 999 : 400)
stock fm_reset_user_model(player) dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player))
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Xims123 edytował ten post 17.01.2014 15:30

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych