Witam.Proszę o edycję ruletki,aby kosztowała ona 7.5 k.W tej chwili jest ona za darmo
Sma
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #include <engine> #include <colorchat> #define VIP ADMIN_LEVEL_H new const WERSJA[] = "0.5" new const AUTOR[] = "naXe" new const TAG[] = "Ruletka" new pCvarAP, pCvarZatrucie, pCvarSkoki, pCvarWolno, pCvarSzybko, pCvarGrawitacja, pCvarWspinanieSpeed, pCvarWolnoCzas, pCvarSzybkoCzas, pCvarGrawitacjaCzas, pCvarZatrucieCzas, pCvarNowaMapaCzas, pCvarPoczekajCzas new Wolno[33] new Szybko[33] new Grawitacja[33] new NoRecoil[33] new Zatrucie[33] new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33] new SmiertelneSmoke[33], GraczSmokeHit[33] new AutoBH[33] new LongJump[33], Skoczyl[33] new Obrazenia[33] new JedenCios[33] new Ammo[33] new AntyFlash[33] new Wspinanie[33] new Odliczanie[33] new Float:punchangle[3] new OstatnieUzycie[33] = 0 new RuletkaZajeta new nick[32] new hud, hud2 new maxpl new Float:CzasGry new const PR_MDL_STRAZNIK[] = "JB_STRAZNIK35" public plugin_init() { register_plugin("RULETKA DREAMS", WERSJA, AUTOR) register_clcmd("jail_ruletka", "Sprawdz") register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing") register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End") register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C") register_event("CurWeapon", "UnlimitedAmmo", "be", "1=1") register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "NoFlash") register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkBHop") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkLJ") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkWspinanie") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "WiekszeObrazenia") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaJedenCios") pCvarAP = register_cvar("jb_ruletka_kamizelka", "200") pCvarZatrucie = register_cvar("jb_ruletka_zatrucie", "1") pCvarSkoki = register_cvar("jb_ruletka_skoki", "4") pCvarWolno = register_cvar("jb_ruletka_wolno_speed", "100") pCvarSzybko = register_cvar("jb_ruletka_szybko_speed", "610") pCvarGrawitacja = register_cvar("jb_ruletka_grawitacja", "0.4") pCvarWspinanieSpeed = register_cvar("jb_ruletka_wspinanie_speed", "450") pCvarNowaMapaCzas = register_cvar("jb_ruletka_nowamapa_czas", "180") pCvarPoczekajCzas = register_cvar("jb_ruletka_poczekaj_czas", "240") pCvarWolnoCzas = register_cvar("jb_ruletka_wolno_czas", "25") pCvarSzybkoCzas = register_cvar("jb_ruletka_szybko_czas", "15") pCvarGrawitacjaCzas = register_cvar("jb_ruletka_grawitacja_czas", "25") pCvarZatrucieCzas = register_cvar("jb_ruletka_zatrucie_czas", "20") hud = CreateHudSyncObj() hud2 = CreateHudSyncObj() maxpl = get_maxplayers() } public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) { if(is_user_alive(id)) { if(NoRecoil[id]) entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle) if(Szybko[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSzybko)) if(Wolno[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarWolno)) if(Grawitacja[id]) fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGrawitacja)) if(DodatkoweSkoki[id]) { new flagi = pev(id, pev_flags) if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) { Skoki[id]-- new Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0, 285.0) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) } } return 0 } public RestartContin() usun() public KoniecRundy() usun() public RestartGry() CzasGry = get_gametime() public usun() { for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) { if(is_user_connected(i)) { Wolno[i] = false Szybko[i] = false Grawitacja[i] = false NoRecoil[i] = false Zatrucie[i] = false Skoki[i] = 1 DodatkoweSkoki[i] = false SmiertelneSmoke[i] = false GraczSmokeHit[i] = 0 AutoBH[i] = false LongJump[i] = false Skoczyl[i] = false Ammo[i] = false Obrazenia[i] = false JedenCios[i] = false AntyFlash[i] = false Wspinanie[i] = false fm_reset_user_model(i) fm_set_nofootsteps(i, 0) } } } public client_connect(id) { OstatnieUzycie[id] = 0 set_user_info(id, "lang", "pl") } public Sprawdz(id) { if(get_gametime() - CzasGry < get_pcvar_float(pCvarNowaMapaCzas)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Za wczesnie na ruletke! Poczekaj jeszcze troche.", TAG) return 1 } if(get_systime() - OstatnieUzycie[id] < get_pcvar_num(pCvarPoczekajCzas)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Poczekaj jeszcze^x03 %d^x01 sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarPoczekajCzas) - get_systime() + OstatnieUzycie[id]) return 1 } if(!is_user_alive(id)) return 1 if(RuletkaZajeta > 0) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Ruletka zajeta, sprobuj ponownie za chwile.", TAG) return PLUGIN_HANDLED } get_user_team(id) == 1 ? RuletkaTT(id) : RuletkaCT(id) RuletkaZajeta = 1 set_task(8.0, "MoznaUzyc") return 1 } public MoznaUzyc() { if(RuletkaZajeta > 0) RuletkaZajeta = 0 } public RuletkaTT(id) { set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.35, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1, 1) get_user_name(id, nick, 31) switch(random_num(1, 21)) { case 1 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal %d KEVLARA!", TAG, nick, get_pcvar_num(pCvarAP)) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %d punktow kamizelki.", TAG, get_pcvar_num(pCvarAP)) fm_set_user_armor(id, get_pcvar_num(pCvarAP)) } case 2 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST WOLNIEJSZY!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales spowolnienie.", TAG) Wolno[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarWolnoCzas) set_task(1.0, "OdliczWolno", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 3: { if(get_user_flags(id) & VIP) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { show_hudmessage(0, "[%s] %s Padl", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smierc.", TAG) user_silentkill(id) } } case 4: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST SZYBSZY!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales przyspieszenie.", TAG) Szybko[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarSzybkoCzas) set_task(1.0, "OdliczSzybko", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 5: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Ma 2 razy nizsza grawitacje.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x nizsza grawitacje.", TAG) Grawitacja[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarGrawitacjaCzas) set_task(1.0, "OdliczGrawitacja", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 6: { new zycie = random_num(20, 100) ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal +%i HP", TAG, nick, zycie) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales +%iHP.", TAG, zycie) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + zycie) } case 7: { if(get_user_flags(id) & VIP) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed 1 hp.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 1 HP", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales ma 1HP", TAG) fm_set_user_health(id, 1) } } case 8: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s OTRZYMAL DEAGLE z 1 AMMO!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Deagle z 1 nabojem.", TAG) cs_set_weapon_ammo(fm_give_item(id, "weapon_deagle"), 1) } case 9: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal HEJDZA!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat odlamkowy.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") } case 10: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal FLASHA!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat oslepiajacy.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_flashbang") } case 11: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal SMOKE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat dymny.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") } case 12: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ZATRUCIE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zatrucie. Zabiera ci %dHP co sekunde przez %d sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZatrucie), get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas)) Zatrucie[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas) set_task(1.0, "OdliczZatrucie", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 13: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral DODATKOWE SKOKI", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki)) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) DodatkoweSkoki[id] = true } case 14: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral SMIERTELNEGO SMOKE", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smiertelnego smoke, gdy trafisz nim w straznika to on od razu zginie.", TAG) if(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_HANDLED else fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") SmiertelneSmoke[id] = true GraczSmokeHit[id] = 1 } case 15: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral AUTO BHOPA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.", TAG) AutoBH[id] = true } case 16: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral LONG JUMPA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.", TAG) LongJump[id] = true } case 17: { show_hudmessage(0, "[%s] %s wylosowal STROJ STRAZNIKA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales stroj straznika. Wygladasz jak straznik, sprobuj ich oszukac i uciekaj.", TAG) cs_reset_user_model(id) cs_set_user_model(id, PR_MDL_STRAZNIK) } case 18: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 2x WIEKSZE DMG", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x wieksze obrazenia.", TAG) Obrazenia[id] = true } case 19: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s zabija JEDNYM CIOSEM!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zabijanie jednym ciosem z piesci.", TAG) JedenCios[id] = true } case 20: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma CICHE BUTY.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales ciche buty, nie slychac Cie jak biegasz.", TAG) fm_set_nofootsteps(id, 1) } case 21: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma WSPINANIE PO SCIANACH", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales wspinanie po scianach, podejdz do sciany i trzymaj spacje", TAG) Wspinanie[id] = true } } OstatnieUzycie[id] = get_systime() return 1 } public RuletkaCT(id) { set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.35, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1, 1) get_user_name(id, nick, 31) switch(random_num(1, 14)) { case 1 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal %d KEVLARA!", TAG, nick, get_pcvar_num(pCvarAP)) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %d punktow kamizelki.", TAG, get_pcvar_num(pCvarAP)) fm_set_user_armor(id, get_pcvar_num(pCvarAP)) } case 2 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST WOLNIEJSZY!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales spowolnienie.", TAG) Wolno[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarWolnoCzas) set_task(1.0, "OdliczWolno", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 3: { if(get_user_flags(id) & VIP) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Padl", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smierc.", TAG) user_silentkill(id) } } case 4: { new zycie = random_num(20, 100) ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wylosowal +%i HP", TAG, nick, zycie) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales +%i HP.", TAG, zycie ) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + zycie) } case 5: { if(get_user_flags(id) & VIP) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed 1 hp.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 1 HP", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 1HP.", TAG) fm_set_user_health(id, 1) } } case 6: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ZATRUCIE", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zatrucie. Zabiera ci %dHP co sekunde przez %d sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZatrucie), get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas)) Zatrucie[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas) set_task(1.0, "OdliczZatrucie", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 7: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s OTRZYMAL NO RECOIL!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.", TAG) NoRecoil[id] = true } case 8: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral UNLIMITED AMMO!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu :)", TAG) Ammo[id] = true set_user_clip(id, 31) } case 9: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ANTY FLASHA!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.", TAG) AntyFlash[id] = true } case 10: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s STRACIL BRONIE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Straciles wszystkie bronie.", TAG) fm_strip_user_weapons(id) } case 11: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal KROWE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales krowe. Dostajesz bron M249.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_m249") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200) } case 12: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal DODATKOWE SKOKI!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki)) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) DodatkoweSkoki[id] = true } case 13: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral AUTO BHOPA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.", TAG) AutoBH[id] = true } case 14: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral LONG JUMPA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.", TAG) LongJump[id] = true } } OstatnieUzycie[id] = get_systime() return 1 } public OdliczWolno(id) { if(is_user_alive(id) && Wolno[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) fm_set_user_maxspeed(id, 250.0) Wolno[id] = false show_hudmessage(0,"%s przestal byc wolny!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc wolny za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczSzybko(id) { if(is_user_alive(id) && Szybko[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) fm_set_user_maxspeed(id, 250.0) Szybko[id] = false show_hudmessage(0, "%s przestal byc szybki!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc szybki za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczGrawitacja(id) { if(is_user_alive(id) && Grawitacja[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) Grawitacja[id] = false fm_set_user_gravity(id, 1.0) show_hudmessage(0, "%s skonczyla sie grawitacja!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s skonczy sie nizsza grawitacja za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczZatrucie(id) { if(is_user_alive(id) && Zatrucie[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if (--Odliczanie[id]<=0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) Zatrucie[id] = false show_hudmessage(0, "%s przestal sie truc!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s skonczy sie truc za: %d", nick, Odliczanie[id]) if(Zatrucie[id]) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) - get_pcvar_num(pCvarZatrucie)) } } public pfn_touch(ptr, ptd) { if(ptd == 0) return 0 new szClassName[32] entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31) if(ptr != 0) { new szClassNameOther[32] entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31) if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) { new greModel[64] entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63) if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) { new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner) if(is_user_alive(id) && is_user_alive(ptr) && GraczSmokeHit[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) Zabij(id, ptr, "world") } } } return 0 } public Zabij(zabojca, id, weapon[]) { if(get_user_team(zabojca) != get_user_team(id)) fm_set_user_frags(zabojca, get_user_frags(zabojca) + 1) user_silentkill(id) message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"), {0, 0, 0}, 0) write_byte(zabojca) write_byte(id) write_byte(0) write_string(weapon) message_end() message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo")) write_byte(zabojca) write_short(get_user_frags(zabojca)) write_short(get_user_deaths(zabojca)) write_short(0) write_short(get_user_team(zabojca)) message_end() message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo")) write_byte(id) write_short(get_user_frags(id)) write_short(get_user_deaths(id)) write_short(0) write_short(get_user_team(id)) message_end() } public PreThinkBHop(id) { if(!is_user_alive(id) || !AutoBH[id]) return 0 if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if(flagi & (1 << 11)) return 0 if(entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return 0 if(!(flagi & (1<<9))) return 0 new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return 0 } public PreThinkLJ(id) { if(!is_user_alive(id) || !LongJump[id]) return 0 if(get_user_button(id) & IN_DUCK) { if(Skoczyl[id]) return PLUGIN_CONTINUE new Flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if(Flagi | FL_WATERJUMP && entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) < 2 && Flagi & FL_ONGROUND) { new Float:fVelocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity) new Float:vAngle[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, vAngle) engfunc(EngFunc_MakeVectors, vAngle) new Float:vForward[3] get_global_vector(GL_v_forward, vForward) if(fVelocity[0] == 0.0 || fVelocity[1] == 0.0) return PLUGIN_CONTINUE fVelocity[0] = vForward[0] * 750 fVelocity[1] = vForward[1] * 750 fVelocity[2] = 310.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity) Skoczyl[id] = true } } else if(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) Skoczyl[id] = false return 0 } public WiekszeObrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || this == idattacker) return HAM_IGNORED if(idattacker != 0 && is_user_alive(idattacker) && Obrazenia[idattacker]) { SetHamParamFloat(4, damage*(100*0.02)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public ObrazeniaJedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && JedenCios[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE) SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public UnlimitedAmmo(id) { if(!is_user_alive(id) || !Ammo[id]) return 0 set_user_clip(id, 31) return 0 } public NoFlash(id) { if((get_msg_arg_int(4) == 255) && (get_msg_arg_int(5) == 255) && (get_msg_arg_int(6) == 255) && (get_msg_arg_int(7) > 199)) { for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) if(is_user_alive(i) && AntyFlash[i]) return 1 } return 0 } public PreThinkWspinanie(id) { if(!Wspinanie[id] || !is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED new button = fm_get_user_button(id) new Float:g_wallorigin[32][3] if((button & IN_JUMP) && get_user_team(id) == 1) { static Float:origin[3] pev(id, pev_origin, origin) if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 10.0) return FMRES_IGNORED if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) return FMRES_IGNORED if(button & IN_FORWARD) { static Float:velocity[3] velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(pCvarWspinanieSpeed), velocity) fm_set_user_velocity(id, velocity) } else if(button & IN_BACK) { static Float:velocity[3] velocity_by_aim(id, -get_pcvar_num(pCvarWspinanieSpeed), velocity) fm_set_user_velocity(id, velocity) } } return FMRES_IGNORED } public client_PreThink(id){ if(!fm_get_nofootsteps(id)) return 1 fm_set_nofootsteps(id, 1) return 0 } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _) get_weaponname(weapon, weaponname, 31) while((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if(pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4) return weaponid } return 0 } stock fm_get_nofootsteps(index) return pev(index, pev_flTimeStepSound) == 999 ? true : false stock fm_set_nofootsteps(index, nofootsteps = 0) set_pev(index, pev_flTimeStepSound, nofootsteps ? 999 : 400) stock fm_reset_user_model(player) dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player)) /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik Xims123 edytował ten post 17.01.2014 15:30