Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o zrobienie klasy "cicho ciemny"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patww

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 14.01.2014 06:28

Nazwa: Cicho Ciemny
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: Knife
Opis: może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny

Z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.01.2014 08:18

Łap, nie wiedziałem jak "odbijanie się od ścian" dodać, może ktoś mądrzejszy doda..


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 19:42

Proszę dodałem odbijanie się od ścian.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Cicho Ciemny";
new const opis[]    = "może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny";
new const bronie    = CSW_KNIFE;
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
	ma_klase[id] = true;
        set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
        set_user_footsteps(id, 1);

}

stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
    new Float:fEntOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );


    new Float:fDistance[3];
    fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
    fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
    fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];

    new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );

    fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
    fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
    fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;

    return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}


stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
    new Float:fVelocity[3];
    get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )

    entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );

    return ( 1 );
} 

public fw_TraceAttack(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){
	if (!is_user_alive(enemy) || !ma_klase[enemy] || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE){
		return HAM_IGNORED
	}
	
	get_tr2(tracehandle,TR_vecEndPos,direction);
	
	set_velocity_from_origin(enemy,direction,500.0);
	return HAM_IGNORED
}


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 14.01.2014 19:44

  • +
  • -
  • 1

#4 Patww

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 15.01.2014 07:10

 

Proszę dodałem odbijanie się od ścian.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Cicho Ciemny";
new const opis[]    = "może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny";
new const bronie    = CSW_KNIFE;
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
	ma_klase[id] = true;
        set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
        set_user_footsteps(id, 1);

}

stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
    new Float:fEntOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );


    new Float:fDistance[3];
    fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
    fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
    fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];

    new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );

    fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
    fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
    fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;

    return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}


stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
    new Float:fVelocity[3];
    get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )

    entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );

    return ( 1 );
} 

public fw_TraceAttack(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){
	if (!is_user_alive(enemy) || !ma_klase[enemy] || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE){
		return HAM_IGNORED
	}
	
	get_tr2(tracehandle,TR_vecEndPos,direction);
	
	set_velocity_from_origin(enemy,direction,500.0);
	return HAM_IGNORED
}

kiedy chce sobie to skompilować w generatorze klas n.p to  mi pisze "nie można otworzyć pliku /home/hiroshima/htdocs/compiler/source/codclass_myclass.sma


  • +
  • -
  • 0

#5 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.01.2014 13:10

"Generatorem klas" to się nie kompiluje :) Masz od tego :

 

http://amxx.pl/kompilator/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych