Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.01.2014 06:28
Nazwa: Cicho Ciemny
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: Knife
Opis: może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny
Z góry dzięki
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: Knife
Opis: może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny
Z góry dzięki
#3
Napisano 14.01.2014 19:42
Proszę dodałem odbijanie się od ścian.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Cicho Ciemny"; new const opis[] = "może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny"; new const bronie = CSW_KNIFE; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT."); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack") } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125); ma_klase[id] = true; set_user_footsteps(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; set_user_footsteps(id, 1); } stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] ) { new Float:fEntOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin ); new Float:fDistance[3]; fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0]; fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1]; fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2]; new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed ); fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime; fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime; fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime; return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] ); } stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed ) { new Float:fVelocity[3]; get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity ) entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity ); return ( 1 ); } public fw_TraceAttack(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){ if (!is_user_alive(enemy) || !ma_klase[enemy] || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE){ return HAM_IGNORED } get_tr2(tracehandle,TR_vecEndPos,direction); set_velocity_from_origin(enemy,direction,500.0); return HAM_IGNORED }
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 14.01.2014 19:44
#4
Napisano 15.01.2014 07:10
Proszę dodałem odbijanie się od ścian.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Cicho Ciemny"; new const opis[] = "może odbijać się od ścian, niesłychać jego kroków, w połowie nie widoczny"; new const bronie = CSW_KNIFE; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT."); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack") } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125); ma_klase[id] = true; set_user_footsteps(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; set_user_footsteps(id, 1); } stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] ) { new Float:fEntOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin ); new Float:fDistance[3]; fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0]; fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1]; fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2]; new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed ); fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime; fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime; fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime; return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] ); } stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed ) { new Float:fVelocity[3]; get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity ) entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity ); return ( 1 ); } public fw_TraceAttack(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){ if (!is_user_alive(enemy) || !ma_klase[enemy] || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE){ return HAM_IGNORED } get_tr2(tracehandle,TR_vecEndPos,direction); set_velocity_from_origin(enemy,direction,500.0); return HAM_IGNORED }
kiedy chce sobie to skompilować w generatorze klas n.p to mi pisze "nie można otworzyć pliku /home/hiroshima/htdocs/compiler/source/codclass_myclass.sma
#5
Napisano 15.01.2014 13:10
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych