nazwa mnich
opis: ma 1 teleport na runde
bronie scout mp5 he
da sie zrobić zeby nie bugował ten teleport znaczy zeby w sciane nie teleportowalo ? tylko jak ktos wezmie teleportacje na sciane to zeby przed sciano kolo teleportowalo
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.01.2014 14:35
nazwa mnich
opis: ma 1 teleport na runde
bronie scout mp5 he
da sie zrobić zeby nie bugował ten teleport znaczy zeby w sciane nie teleportowalo ? tylko jak ktos wezmie teleportacje na sciane to zeby przed sciano kolo teleportowalo
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 12.01.2014 12:46
klasa ma nieskoczonosc teleporterów a chce zeby miala 1 na runde !
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 12.01.2014 13:17
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "Mnich"; new const opis[] = "Posiada teleport (1 raz na runde)"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new Odliczanie[33] new bool:ma_klase[33]; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } uzyl[id] = false; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 1.0, "UruchomOdliczanie", id ) set_task ( 12.0, "ResetHUD", id ) } public ResetHUD(id) uzyl[id] = false; public UruchomOdliczanie(id) { Odliczanie[id] = 9999999 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b") return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec(task_id) { new id = task_id - 3431 set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(id, "Za %d mozesz sie Teleportowac", Odliczanie[id]) //Wiadomość pokazana w HUD'zie Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if(task_exists(task_id)) { remove_task(task_id) } } }
Jakby nie działało to napisz pokombinuje inaczej
Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!
Wbijaj!
Napisano 12.01.2014 14:16
widac ze nie ty robileś tylko skopiowałes...
co 12 sekund ma ustawiony teleport
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 14.01.2014 19:38
Proszę :
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "mnich"; new const opis[] = "ma 1 teleport na runde "; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Teleport mozesz uzyc raz na runde !"); }
Napisano 14.01.2014 19:46
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "Mnich"; new const opis[] = "Ma 1 teleport na runde"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Dr@goN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { uzyl[id] = 1; } public cod_perk_disabled(id) { uzyl[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!uzyl[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko jeden teleport co runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } else { if (is_user_alive(id)) { new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id]--; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = 1; }
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych