Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

prosba o klase mnich

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.01.2014 14:35

nazwa mnich

opis: ma 1 teleport na runde 

bronie scout mp5 he

 

da sie zrobić zeby nie bugował ten teleport znaczy zeby w sciane nie teleportowalo ? tylko jak ktos wezmie teleportacje na sciane to zeby przed sciano kolo teleportowalo


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2014 17:56

Załączony plik  mnich.sma   1,77 KB  28 Ilość pobrań
  mnich.amxx


  • +
  • -
  • 1

#3 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 12.01.2014 12:46

klasa ma nieskoczonosc teleporterów a chce zeby miala 1 na runde ! 


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#4 Czeski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.01.2014 13:17

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <xs>

new const nazwa[] = "Mnich";

new const opis[] = "Posiada teleport (1 raz na runde)";

new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY);

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 17;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 6;



new Odliczanie[33]

new bool:ma_klase[33];

new bool:uzyl[33];



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}



    uzyl[id] = false;

    ma_klase[id] = true;

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_skill_used(id)

{ 

    if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;



    new Float:start[3], Float:view_ofs[3];

    pev(id, pev_origin, start);

    pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);

    xs_vec_add(start, view_ofs, start);

    new Float:dest[3];

    pev(id, pev_v_angle, dest);

    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);

    global_get(glb_v_forward, dest);

    xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);

    xs_vec_add(start, dest, dest);

    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);



    new Float:fDstOrigin[3];

    get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);



    if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    new Float:fNormal[3];

    get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);



    xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);

    xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);

    set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);

    uzyl[id] = true;

    set_task ( 1.0, "UruchomOdliczanie", id )

    set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )



}

public ResetHUD(id)

    uzyl[id] = false;

public UruchomOdliczanie(id)

{

     

Odliczanie[id] = 9999999 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund

     

        if(task_exists(id + 3431))

        {

                remove_task(id + 3431)

        }

        set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")

     

        return PLUGIN_CONTINUE

}

public Koniec(task_id)

{

        new id = task_id - 3431

     

        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)

        show_hudmessage(id, "Za %d mozesz sie Teleportowac", Odliczanie[id]) //Wiadomość pokazana w HUD'zie

     

        Odliczanie[id] -= 1

     

        if(Odliczanie[id] <= 0)

        {

                if(task_exists(task_id))

                {

                        remove_task(task_id)

                }

        }

}

Jakby nie działało to napisz pokombinuje inaczej


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!

  • IP: 176.9.142.200:27081

Wbijaj!


#5 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 12.01.2014 14:16

widac ze nie ty robileś tylko skopiowałes...

co 12 sekund ma ustawiony teleport 


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 19:38

Proszę :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <xs>
        
new const nazwa[]   = "mnich";
new const opis[]    = "ma 1 teleport na runde ";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new bool:uzyl[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;

}
public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozesz uzyc raz na runde !");
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.01.2014 19:46

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Ma 1 teleport na runde";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;

new bool:uzyl[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Dr@goN");
    
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = 1;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
uzyl[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!uzyl[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko jeden teleport co runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
    
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
    
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
    
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id]--;
}
}
    
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = 1;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych