Dawne może już zapomniane wersję Cod moda miały interesującą rzecz a mianowicie po zabiciu gracza pokazywało w hudzie ilość zdobytego exp'a. Więc oto poradnik by takie "coś" było również pokazywane na waszym serwerze Diablo
Instrukcja:
Najpierw szukamy:
new gmsgHealth
dodajemy pod:
new SyncHudObj2;
Następnie szukamy:
register_event("SendAudio","freeze_begin1","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
dodajemy pod:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
I ostatni krok
Szukamy:
public award_kill(killer_id,victim_id)
następny w tej samej funkcji szukamy: ( na samym dole)
Give_Xp(killer_id,xp_award) return PLUGIN_CONTINUE
i zamieniamy to na:
Give_Xp(killer_id,xp_award) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(killer_id, SyncHudObj2, "+%i XP za fraga!", xp_award); new id = read_data(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id); write_short(5<<10); // fade lasts this long duration write_short(3<<5); // fade lasts this long hold time write_short(1<<1); // fade type (in / out) write_byte(0); // red write_byte(175); // green write_byte(0); // blue write_byte(150); // alpha message_end(); return PLUGIN_CONTINUE;
Kompilujemy i cieszymy sie efektem.
Do stworzenia tego efektu wzorowałem się na starym
QTM_CodMod