Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

event texmsg - rozpoczecie funkcji przy X graczach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żuk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 10.01.2014 15:25

Siema, mam taki, dziwny problem bo już nie wiem czy to ja coś źle robię, czy coś jest nie tak i po prostu nie działa.

 

Mam plugin, rozgrzewke od R3X i startuje ją event:

- TextMsg

w plugin_init wyglada to tak:

 

register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");

 

Ja chcialbym, żeby funkcja, którą ten event wywołuje, czyli public Game_Restart() wywołała się dopiero po wejściu X graczy na serwer, dajmy na to, że funkcja miałaby być blokowana, jesli nie będzie więcej graczy niż 10. Zrobiłem to w taki sposób:

 
public Game_Restart()
{
    new gracze[32], players
    get_players(gracze,players)
    if(players<10)
    {
        
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
 

Więc, jezeli graczy jest mniej niż 10, plugin się zatrzymuje.. problem w tym, że to nie działa ;S ktoś ma jakiś pomysł ?

 


 


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 10.01.2014 16:00

Użyj funkcji get_playersnum


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 12.01.2014 20:02

Wszystko ok, ale.... game restart wykonuje się tylko raz, gdy do obu drużyn wejdą gracze (czyli już przy 2ch graczach się może wykonać). Nie wykona się on po wejściu każdego z graczy...

 

Dlatego musisz dopiąć się pod client_connect i gdy wejdzie co najmniej 10 graczy i game_restart się już wykonało, ale nie wykonał się start rozgrzewki, to wykonujesz ten start.

 

Ogólnie jest to bez sensu... co jeśli na serwerze gra 8 graczy (bo godziny są wczesno-ranne albo nocne, albo serwer po prostu mało popularny) i pod koniec mapy wejdzie 2ch graczy? Będziemy wtedy grali rozgrzewkę? Pod koniec mapy?

 

Pomysł nietrafiony, radzę go przemyśleć...


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych