Nazwa: Skoczek
Inteligencja :0
Życie : 0
Wytrzymałość :20
Kondycja:15
Bronie: M4A1 , deagle
Opis: Posiada 3 skoki, Auto BH i 1/1 z kosy (PPM)
Klasa zwyczajna nie jest przypisana jej flaga.
Dziekuje od razu za ta klase.
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 06.01.2014 17:43
Nazwa: Skoczek
Inteligencja :0
Życie : 0
Wytrzymałość :20
Kondycja:15
Bronie: M4A1 , deagle
Opis: Posiada 3 skoki, Auto BH i 1/1 z kosy (PPM)
Klasa zwyczajna nie jest przypisana jej flaga.
Dziekuje od razu za ta klase.
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 06.01.2014 18:02
Cała z generatora  Polecam mu sie dokładnie przyjrzeć
 Polecam mu sie dokładnie przyjrzeć 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada 3 skoki, Auto BH i 1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;
	return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
					
					Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań
 Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań
 Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych