Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zmienianiem map


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nikke94

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
Offline

Napisano 06.01.2014 14:39

Witam! Mam problem a mianowicie, wgrałem plugin galileo wszystko ładnie rtv, glosowanie działa ale jak ma zmienić mape np: de_nuke, de_inferno to zawsze ładuje sie mapa dd2. Wie ktoś czemu tamte nie dzialaja?
Dodam , że na serwerze są tylko 3 mapy: nuke, inferno, dust2. (W mapcycle i maps.ini są dodane). Proszę o szybką pomoc

Plugins.ini
 

 

; -----------------------------------------
; Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | Pukawka.pl
; -----------------------------------------
; AMX Mod X plugins
//anti_fullupdate_spam2.amxx
//floodban.amxx
//dp_block.amxx
//filewatcher.amxx

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx debug
amxbans_main.amxx
;admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
;nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map
galileo.amxx

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
admin_spec_esp.amxx
ad_manager_array.amxx
abd.amxx
Allow_round_finish.amxx
ultimate_high_ping_checker.amxx
net_settings.amxx
parachute.amxx
realnadedrops.amxx
deathinfo.amxx
spree.amxx
resetscore.amxx
ptb.amxx
Voices_Management.amxx
alt_end_round_sound.amxx
fragcounter.amxx
inf_smierc.amxx
ban_neo_vvv.amxx
adminlisten.amxx
luciaHallucination.amxx
;bcd_hudtimer.amxx
vip.amxx
vipek.amxx
flash.amxx
;swiateczne
;present.amxx
afkkicker2.amxx
xredirect.amxx
snieg.amxx
poprawne_rate.amxx
dead_talk.amxx
poprawne_rate.amxx
c4.amxx
wymuszanie_interpu.amxx
autobuybugban.amxx
autobuyfix.amxx
sem.amxx
amx_ip.amxx
admin_freelook.amxx

amxx.cfg
 

 

// -----------------------------------------
// Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | Pukawka.pl
// -----------------------------------------
// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 1

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
 // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Cs-Lamers.pl Only Dust 2" Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to Rekrutacje na ADMINA ON!! "000255100"
//                 "Cs-Lamers.pl Only DD2" "000100255"
amx_imessage "Wygraj STEAM w KONKURSIE info na Cs-Lamers.pl" "000255100"


// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 3

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 0

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 99999999

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0

ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "15" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "30" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami


amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane

sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

vm_alives 0
vm_deads 2

erc_random_precache "16"
ers_enabled "1"
ers_player_toggle "1"
erc_time_ads "0"

info_smierci_czas 10


//prezenty
present_on 1                             //włącza/wyłącza plugin
present_respawn_time 90                 // czas respawn'u (musi to być liczba dziesiętna!)
present_blast 1                        // włącza/wyłącza efekt świetlny
present_blast_color 255 255 255         //kolor światła w efekcie świetlnym (musi być w formacie rrr ggg bbb)
present_m4a1 1                         //włącza/wyłącza m4a1 i deagle (jako nagroda)
present_ak47 1                         //włącza/wyłącza ak47 i deagle (jako nagroda)
present_awp 1                          //włącza/wyłącza awp i deagle (jako nagroda)
present_nades 1                        //włącza/wyłącza granaty (jako nagroda)
present_m4a1_chance 30                  //szansa na otrzymanie m4a1 i deagle
present_ak47_chance 30                  //szansa na otrzymanie ak47 i deagle
present_awp_chance 10                   //szansa na otrzymanie awp i deagle
present_nades_chance 100                 //szansa na otrzymanie granatów




////XREDIRECT\\\\
redirect_active 1
redirect_auto 2
redirect_manual 1
redirect_follow 1
//redirect_external_address
redirect_check_method 2
redirect_announce 60
redirect_announce_mode 2
//redirect_announce_alivepos_x
//redirect_announce_alivepos_y
redirect_announce_deadpos_x -1.0
redirect_announce_deadpos_y 0.01
redirect_show 1
redirect_adminslots 2
redirect_maxadmins 0
redirect_retry 1
redirect_hidedown 3
//redirect_localslots



////PRZENIKANIE\\\\
mindtrek_antiblock_time "10" | Czas przenikania
mindtrek_antiblock "1" | On/Off


////ŚNIEG\\\\
cl_weather 3

////KREW\\\\
//ilość krwi od 0 do ~100 większe ilości powodują zmniejszanie się ilości krwi
blood_patch_amount 30


///GALILEO - zmiana mapy\\\
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być wczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile mapcycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

server.cfg
 

 

hostname "*******************"
sv_contact ""
sv_region "3"
rcon_password "**************"
sv_password ""
log "on"
mp_logdetail "0"
mp_logmessages "1"
mp_timelimit "25"
mp_consistency "1"
mp_autokick "1"
mp_autoteambalance "1"
mp_c4timer "30"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcechasecam "1"
mp_freezetime "4"
mp_friendlyfire "0"
mp_limitteams "2"
mp_hostagepenalty "2"
mp_roundtime "1,75"
mp_tkpunish "1"
mp_startmoney "800"
mp_chattime "3"
sv_maxspeed "320"
sv_cheats "0"
allow_spectators "1"
decalfrequency "60"
sv_lan "0"
secure "1"
sv_proxies "1"
sv_allowupload "1"
sv_aim "0"
pausable "0"
sv_allowdownload "1"
sv_downloadurl ""
sv_voicequality "3"
sv_voiceenable "1"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_alltalk "0"
 

 


Użytkownik Nikke94 edytował ten post 06.01.2014 14:43

  • +
  • -
  • 0

#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 06.01.2014 14:50

A jest to zmiana normalna, że po prostu po zaladowaniu się w cs paska włącza się dd2, czy taka że zatrzymuje się i musisz w cs wyjść i znowu wejść na serwer (crash)?
I podaj najlepiej logi z konsoli serwerowej w czasie takiej zmiany.
  • +
  • -
  • 0

#3 Nikke94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
Offline

Napisano 06.01.2014 15:05

normalnie zamiast na nuke wchodzi dd2: ( to samo z inferno) Dodam, że jak kupiłem serwer był only dd2 (wgrane dtproto, serwer steam i ns)
logs:

Po wpisaniu nextmap pisało że następna mapa to de_nuke
 

 

L 01/06/2014 - 14:15:09: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] Wczytywanie pliku: "addons/amxmodx/configs/roundsound.ini"
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] [ Loading 16 CTs Sounds ]
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS1.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS2.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS3.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS4.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS5.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS6.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS7.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS8.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS9.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS10.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS11.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS13.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS14.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS15.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS16.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS18.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] [ Loading 16 Ts Sounds ]
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS1.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS2.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS3.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS4.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS6.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS7.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS8.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS9.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS10.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS11.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS12.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS13.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS14.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS15.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS16.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS18.mp3
L 01/06/2014 - 14:15:09: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:15:10: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer
L 01/06/2014 - 14:15:10: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer


Użytkownik Nikke94 edytował ten post 06.01.2014 15:09

  • +
  • -
  • 0

#4 Nikke94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
Offline

Napisano 06.01.2014 15:11

Nstępna zmiana się powiodła , ale nikt nie miał adma:
 

 

L 01/06/2014 - 14:55:42: -------- Mapchange to de_nuke --------
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] Wczytywanie pliku: "addons/amxmodx/configs/roundsound.ini"
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] [ Loading 16 CTs Sounds ]
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS1.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS2.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS4.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS5.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS6.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS7.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS8.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS9.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS10.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS11.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS12.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS13.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS14.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS15.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS16.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS18.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] [ Loading 16 Ts Sounds ]
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS1.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS2.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS3.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS4.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS5.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS6.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS7.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS8.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS10.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS11.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS12.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS13.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS14.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS15.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS16.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx]    - sound/csl/KRS18.mp3
L 01/06/2014 - 14:55:42: [alt_end_round_sound.amxx] ---
L 01/06/2014 - 14:55:42: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer DD2
L 01/06/2014 - 14:55:42: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer FFA
L 01/06/2014 - 14:55:43: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer DD2
L 01/06/2014 - 14:55:43: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer FFA
L 01/06/2014 - 14:55:52: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 19
L 01/06/2014 - 14:55:52: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 23
L 01/06/2014 - 14:55:53: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 3
L 01/06/2014 - 14:55:53: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 7
L 01/06/2014 - 14:55:53: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 9
L 01/06/2014 - 14:55:53: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 21
L 01/06/2014 - 14:55:53: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 23
L 01/06/2014 - 14:55:57: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 16
L 01/06/2014 - 14:56:02: [xredirect.amxx] BLAD: Problem socket nr 2 dla serwera 2
L 01/06/2014 - 14:56:02: [xredirect.amxx] BLAD: Problem socket nr 2 dla serwera 3
L 01/06/2014 - 14:56:03: [afkkicker2.amxx] Checkspec for id: 4

 


Użytkownik Nikke94 edytował ten post 06.01.2014 15:11

  • +
  • -
  • 0

#5 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 06.01.2014 15:34

Zmień:

gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote

Na:

gal_banrecent 0 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote

Jak zmienisz mapkę komendą w konsoli (amx_map) to zmienia się poprawnie?


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#6 Nikke94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
Offline

Napisano 07.01.2014 10:27

nic to nie dało.
Zmienia się dobrze ;/ A jak zrobić zeby gracze nie musieli typować map tylko zeby plugin losował sam? Bo jak gracz nie wpisze np: de_nuke to plugin nic nie glosuje.


  • +
  • -
  • 0

#7 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.01.2014 15:40

W takim razie spróbuj wgrać inny mapmanager np. deagsmapmanager. http://amxx.pl/topic...sja-29-01-2012/

 

Polecam. Sam go używam i działa bez zarzutu.


Użytkownik Niide edytował ten post 07.01.2014 15:41

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 12.01.2014 19:56

Po prostu Ci serwer Crashuje i musisz znaleźć dlaczego...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych