Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Biohazard 2.00 problem z brońmi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ShataN

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 14.07.2009 15:45

Mam taki oto problem. Chcę wywalić bronie z menu do wybierania broni. Są to dokładnie bronie M249(krowa), SG550(autokampa) i G3SG1(druga autokampa). Co mam zrobić, żeby ich nie było? Usunałem je addons/amxmodx/scriptingbiohazard.cfg i pomimo tego nadal są. Zrobiłem też przez restmenu, ale to nie dało pożądanego efektu. Niżej zawartość biohazard.cfg
/* Biohazard configs
*
*  by Cheap_Suit
* 
*  This file is provided as is (no warranties).
*/

#if defined _biohazardcfg_included
	#endinput
#endif
#define _biohazardcfg_included

// fog settings
#define FOG_ENABLE  	     1
#define FOG_DENSITY	    "0.0012"
#define FOG_COLOR   	    "128 128 128"

// default zombie setting
#define DEFAULT_PMODEL	    "models/player/slum/slum.mdl"
#define DEFAULT_WMODEL	    "models/v_knife_zombie.mdl"

#define DEFAULT_HEALTH 	    170.0 //Health value
#define DEFAULT_SPEED	    280.0 //Speed value
#define DEFAULT_GRAVITY	    1.0   //Gravity multiplier
#define DEFAULT_ATTACK	    2.0   //Zombie damage multiplier
#define DEFAULT_DEFENCE	    0.087 //Bullet damage multiplier
#define DEFAULT_HEDEFENCE   1.0   //HE damage multiplier
#define DEFAULT_HITSPEED    0.89  //Pain speed multiplier
#define DEFAULT_HITDELAY    0.28  //Pain speed delay value
#define DEFAULT_REGENDLY    0.18  //Regeneration delay value
#define DEFAULT_HITREGENDLY 2.0   //Pain regeneration delay value
#define DEFAULT_KNOCKBACK   1.0   //Knockback multiplier

new g_zombie_weapname[] = "melee"
new g_infection_name[]  = "infection"

// primary weapons (menu|game)
new g_primaryweapons[][][] = 
{ 
	{ "M4A1",     "weapon_m4a1"    },
	{ "AK47",     "weapon_ak47"    },
	{ "AUG",      "weapon_aug"     },
	{ "SG552",    "weapon_sg552"   },
	{ "Galil",    "weapon_galil"   },
	{ "Famas",    "weapon_famas"   },
	{ "MP5 Navy", "weapon_mp5navy" },
	{ "XM1014",   "weapon_xm1014"  },
	{ "M3",       "weapon_m3"      },
	{ "P90",      "weapon_p90"     }		
}

// secondary weapons (menu|game)
new g_secondaryweapons[][][] = 
{ 
	{ "Deagle",   "weapon_deagle"  },
	{ "USP",      "weapon_usp"     },
	{ "Elite",    "weapon_elite"   } 
}

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] = 
{ 
	"weapon_hegrenade",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_smokegrenade"
}

new Float:g_knockbackpower[] =
{
	3.0,  // KBPOWER_357SIG
	4.0,  // KBPOWER_762NATO
	9.5,  // KBPOWER_BUCKSHOT
	3.0,  // KBPOWER_45ACP
	4.5,  // KBPOWER_556NATO
	3.0,  // KBPOWER_9MM
	3.5,  // KBPOWER_57MM
	12.0, // KBPOWER_338MAGNUM
	4.0,  // KBPOWER_556NATOBOX
	3.8   // KBPOWER_50AE
}

new g_survivor_win_sounds[][] =
{
	"biohazard/survivor_win1.wav",
	"biohazard/survivor_win2.wav",
	"biohazard/survivor_win3.wav"
}

new g_zombie_win_sounds[][] = 
{ 
	"biohazard/zombie_win1.wav", 
	"biohazard/zombie_win2.wav",
	"biohazard/zombie_win3.wav" 	
}

new g_scream_sounds[][] = 
{ 
	"biohazard/scream1.wav", 
	"biohazard/scream2.wav", 
	"biohazard/scream3.wav"
}

new g_zombie_miss_sounds[][] = 
{ 
	"zombie/claw_miss1.wav", 
	"zombie/claw_miss2.wav" 					
}

new g_zombie_hit_sounds[][] = 
{ 
	"zombie/claw_strike1.wav",
	"zombie/claw_strike2.wav",
	"zombie/claw_strike3.wav"
}

new g_zombie_die_sounds[][] = 
{
	"biohazard/death1.wav",
	"biohazard/death2.wav",
	"biohazard/death3.wav" 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.07.2009 16:13

addons/amxmodx/scriptingbiohazard.cfg


nie .sma?

W każdym razie po usunięciu skompiluj jeszcze raz i wrzuć plik .amxx do folderu plugins.. Musi działać ;]
  • +
  • -
  • 0

#3 ShataN

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 14.07.2009 21:59

No właśnie zrozum, że w biohazardzie 2.00 są pliki biohazard.cfg i biohazard.sma ;> i oba są w katalogu scripting - też mnie to zdziwiło. Na wszelki wypadek po raz kolejny ściągnąłem z alliedmods i było to samo. Zobacze czy coś to da.
  • +
  • -
  • 0

#4 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 15.07.2009 14:21

Przenieś biohazard.cfg do configs.Bronie nadal są bo nie ma skąd wyczytać te ustawienia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych