Jak w temacie, Ma on 1/1 a chciałbym aby miał 1/2, Dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.01.2014 13:36
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.01.2014 13:38
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[]   = "Matrix";
new const opis[]    = "+10obr z Mp5navy , 2he(1/2), 3 podskoki ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "DeneQ");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Mega Premium] Matrix] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
	
}
					
					Użytkownik FORMOZA edytował ten post 05.01.2014 13:39
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań
 Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań
 Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań=================================
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.01.2014 13:55
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Matrix"; new const opis[] = "+10obr z Mp5navy , 2he(1/2), 3 podskoki "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 35; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "DeneQ"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[[Mega Premium] Matrix] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Hmm nadal ma 1/1
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.01.2014 13:58
Oj mała pomyłka  sorry zaspany jeszcze jestem
 sorry zaspany jeszcze jestem 
 
Załączone pliki
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań
 Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań
 Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań=================================
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.01.2014 14:04
Ok, działa. Do zamknięcia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod




 codclass_Matrix.amxx
  codclass_Matrix.amxx

 
				
				







