Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin wymuszający komende

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.07.2009 11:54

Mam coś takiego:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_plugin("minmodels", "1.0", "xxx")
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
    register_cvar ("amx_minmodels", "0")
    set_task(10.0, "zmien")
}

public zmien()
{
    new Float:minmodels
    minmodels = get_cvar_float("amx_minmodels")   
    client_cmd(0, "cl_minmodels %f", minmodels)
    set_task(10.0, "zmien")
}

I nawet przy zerze (bo chce mieć zero :P) jest liczba po przecinku (0.00000)

Chciałem troszkę zmienić ten plugin i wymusić interp to przy ustawieniu cvaru "0.01" plugin zmienia każdemu interp na : "0.009999999" (przy zaokrągleniu 0.01)

Jak zrobić żeby wymuszał dokładnie taki interp jak podaje?
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.07.2009 12:01

Zrob to z bez uzywania cvara, w tedy nie powinno byc problemu...
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.07.2009 12:29

Wiec jak bo ogólnie to ja się tylko opierałem na innym pluginie (nie umiem sam napisać nic ;] )

[ Dodano: 14-07-2009, 19:55 ]
O wytworzyłem coś takiego :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "minmodels"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Change"


public plugin_init()
{
    register_plugin("minmodels","1.0","Change")
}

public ustaw_minmodels(id)
{
	new Float:minmodels = 0;
	client_cmd(id, "cl_minmodels %", minmodels);
	set_task (10.0, "ustaw_minmodels");
}

I minmodels graczy jest ustawiane na 1 (prawdopodobnie zmienia na 0.0(...)0 i automatycznie zamienia na 1 - przypuszczenia tylko..

CO robie źle bo jestem w tym bardziej niż zielony ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.07.2009 19:36

Po co bawić w ustawianie argumentów skoro Ty i tak wymuszasz tą komendę co 10sek...

Zrób to prosto i logicznie, tak żeby działało... co 10sek.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "minmodels"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Change"


public plugin_init()
{
    register_plugin("minmodels","1.0","Change")
    set_task (10.0, "ustaw_minmodels");
}

public ustaw_minmodels(id)
{
    client_cmd(id, "cl_minmodels 0");
}

Lub na początku nowej rundy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
    register_logevent("minmodels", 2, "1=Round_Start") 
}

public minmodels()
{
client_cmd(id, "cl_minmodels 0");
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#5 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.07.2009 19:39

Mówie że jestem zielony, oparłem się na paru pluginach i powstało takie badziewie ;]

Dzięki, nie umiem to nie będę sobie komplikował i próbował łączyć 2 a zapisze pod dwoma nazwami i będzie i na początku i co 10 sekund ;]
dzięki

[ Dodano: 14-07-2009, 20:45 ]
Ahh ten przy początku rundy nie daje sie skompilować :P


Np. : Expected token ";", but found ")" on line 10

[ Dodano: 14-07-2009, 20:46 ]
Oo ;)

dodałem

public minmodels(id)


I się skompilowało. Myśle że to nic nie zmieni ;]
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych