Plugin wymuszający komende
Change
14.07.2009
Mam coś takiego:
I nawet przy zerze (bo chce mieć zero ) jest liczba po przecinku (0.00000)
Chciałem troszkę zmienić ten plugin i wymusić interp to przy ustawieniu cvaru "0.01" plugin zmienia każdemu interp na : "0.009999999" (przy zaokrągleniu 0.01)
Jak zrobić żeby wymuszał dokładnie taki interp jak podaje?
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("minmodels", "1.0", "xxx") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_cvar ("amx_minmodels", "0") set_task(10.0, "zmien") } public zmien() { new Float:minmodels minmodels = get_cvar_float("amx_minmodels") client_cmd(0, "cl_minmodels %f", minmodels) set_task(10.0, "zmien") }
I nawet przy zerze (bo chce mieć zero ) jest liczba po przecinku (0.00000)
Chciałem troszkę zmienić ten plugin i wymusić interp to przy ustawieniu cvaru "0.01" plugin zmienia każdemu interp na : "0.009999999" (przy zaokrągleniu 0.01)
Jak zrobić żeby wymuszał dokładnie taki interp jak podaje?
Change
14.07.2009
Wiec jak bo ogólnie to ja się tylko opierałem na innym pluginie (nie umiem sam napisać nic ;] )
[ Dodano: 14-07-2009, 19:55 ]
O wytworzyłem coś takiego :
I minmodels graczy jest ustawiane na 1 (prawdopodobnie zmienia na 0.0(...)0 i automatycznie zamienia na 1 - przypuszczenia tylko..
CO robie źle bo jestem w tym bardziej niż zielony
[ Dodano: 14-07-2009, 19:55 ]
O wytworzyłem coś takiego :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "minmodels" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Change" public plugin_init() { register_plugin("minmodels","1.0","Change") } public ustaw_minmodels(id) { new Float:minmodels = 0; client_cmd(id, "cl_minmodels %", minmodels); set_task (10.0, "ustaw_minmodels"); }
I minmodels graczy jest ustawiane na 1 (prawdopodobnie zmienia na 0.0(...)0 i automatycznie zamienia na 1 - przypuszczenia tylko..
CO robie źle bo jestem w tym bardziej niż zielony
Portek
14.07.2009
Po co bawić w ustawianie argumentów skoro Ty i tak wymuszasz tą komendę co 10sek...
Zrób to prosto i logicznie, tak żeby działało... co 10sek.
Lub na początku nowej rundy
Zrób to prosto i logicznie, tak żeby działało... co 10sek.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "minmodels" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Change" public plugin_init() { register_plugin("minmodels","1.0","Change") set_task (10.0, "ustaw_minmodels"); } public ustaw_minmodels(id) { client_cmd(id, "cl_minmodels 0"); }
Lub na początku nowej rundy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_logevent("minmodels", 2, "1=Round_Start") } public minmodels() { client_cmd(id, "cl_minmodels 0"); }
Change
14.07.2009
Mówie że jestem zielony, oparłem się na paru pluginach i powstało takie badziewie ;]
Dzięki, nie umiem to nie będę sobie komplikował i próbował łączyć 2 a zapisze pod dwoma nazwami i będzie i na początku i co 10 sekund ;]
dzięki
[ Dodano: 14-07-2009, 20:45 ]
Ahh ten przy początku rundy nie daje sie skompilować
Np. : Expected token ";", but found ")" on line 10
[ Dodano: 14-07-2009, 20:46 ]
Oo
dodałem
I się skompilowało. Myśle że to nic nie zmieni ;]
Dzięki, nie umiem to nie będę sobie komplikował i próbował łączyć 2 a zapisze pod dwoma nazwami i będzie i na początku i co 10 sekund ;]
dzięki
[ Dodano: 14-07-2009, 20:45 ]
Ahh ten przy początku rundy nie daje sie skompilować
Np. : Expected token ";", but found ")" on line 10
[ Dodano: 14-07-2009, 20:46 ]
Oo
dodałem
public minmodels(id)
I się skompilowało. Myśle że to nic nie zmieni ;]