Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy komilacji klasy może ktoś poprawić ?

klasa

Najlepsza odpowiedź Kefs, 03.01.2014 17:22

Dzięki można zamknąć ;D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kefs

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 03.01.2014 16:35

Tak jak w temacie.

 

Spoiler
);


Użytkownik Kefs edytował ten post 03.01.2014 16:37

  • +
  • -
  • -1

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.01.2014 16:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Plutonowy";
new const opis[] = "1/5 na odbicie pocisku";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);

new const zdrowie = 6;
new const kondycja = 6;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 6;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this])
    return HAM_IGNORED; if(random(5))
    return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.01.2014 16:52

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#4 Kefs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 03.01.2014 17:22   Najlepsza odpowiedź

Dzięki można zamknąć ;D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych