Tak jak w temacie.
Spoiler
);
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Plutonowy";
new const opis[] = "1/5 na odbicie pocisku";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
#include
#include
new const nazwa[] = "Plutonowy";
new const opis[] = "1/5 na odbicie pocisku";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 6;
new const kondycja = 6;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 6;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED; if(random(5))
return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
Użytkownik Kefs edytował ten post 03.01.2014 16:37