Witam, chciałbym zrobić niewidzialność w klasie. Używam tej funkcji : http://wklej.to/ajV4k Chciałbym dorobić zeby ta niewidzialność trwała np 6 sekund jakiej funkcji muszę użyć ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.01.2014 21:01
#2
Napisano 01.01.2014 21:18
musisz zastosować publica
cod_class_skill_used(id)
dać zmienną na wykrycie ilości użyć i skorzystać z bartime jak chcesz (czyli pasek na środku ,który się ładuje)
cod_class_skill_used(id)
dać zmienną na wykrycie ilości użyć i skorzystać z bartime jak chcesz (czyli pasek na środku ,który się ładuje)
#3
Napisano 01.01.2014 21:24
Spróbuj w ten sposób:
Biblioteki:
#include <ColorChat> #include <fun> #include <engine>
Pod wszystkimi include:
#define CZAS_GODMOD 5 //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
Zmienne:
new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime;
Rejestrujemy w plugin_init()
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Dodajemy:
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; }
I na koniec .sma:
public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { wykorzystal[id] = false; }
Nie sprawdzalem, ale spróbuj
Musisz to robić na czystej klasie, nie na takiej, która ma już niewidzialność
Masz gotowca w załączniku
Załączone pliki
Użytkownik RasiaQ edytował ten post 01.01.2014 21:28
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych