Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie funkcji czasu do klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 vegas

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2014 21:01

Witam, chciałbym zrobić niewidzialność w klasie. Używam tej funkcji : http://wklej.to/ajV4k Chciałbym dorobić zeby ta niewidzialność trwała np 6 sekund jakiej funkcji muszę użyć ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2014 21:18

musisz zastosować publica
cod_class_skill_used(id)
dać zmienną na wykrycie ilości użyć i skorzystać z bartime jak chcesz (czyli pasek na środku ,który się ładuje)
  • +
  • -
  • 0

#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 01.01.2014 21:24

Spróbuj w ten sposób:

 

Biblioteki:

#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>

Pod wszystkimi include:

#define CZAS_GODMOD 5  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC

Zmienne:

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

Rejestrujemy w plugin_init()

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Dodajemy:

public cod_class_enabled(id)
{
     ma_klase[id] = true;
     ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
     ma_klase[id] = false;
}

I na koniec .sma:

public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;

     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}

Nie sprawdzalem, ale spróbuj

 

Musisz to robić na czystej klasie, nie na takiej, która ma już niewidzialność

 

Masz gotowca w załączniku

Załączone pliki


Użytkownik RasiaQ edytował ten post 01.01.2014 21:28

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych