Witam, chciałbym zrobić niewidzialność w klasie. Używam tej funkcji : http://wklej.to/ajV4k Chciałbym dorobić zeby ta niewidzialność trwała np 6 sekund jakiej funkcji muszę użyć ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.01.2014 21:01
#2
Napisano 01.01.2014 21:18
musisz zastosować publica
cod_class_skill_used(id)
dać zmienną na wykrycie ilości użyć i skorzystać z bartime jak chcesz (czyli pasek na środku ,który się ładuje)
cod_class_skill_used(id)
dać zmienną na wykrycie ilości użyć i skorzystać z bartime jak chcesz (czyli pasek na środku ,który się ładuje)
#3
Napisano 01.01.2014 21:24
Spróbuj w ten sposób:
Biblioteki:
#include <ColorChat> #include <fun> #include <engine>
Pod wszystkimi include:
#define CZAS_GODMOD 5 //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
Zmienne:
new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime;
Rejestrujemy w plugin_init()
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Dodajemy:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
I na koniec .sma:
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
Nie sprawdzalem, ale spróbuj
Musisz to robić na czystej klasie, nie na takiej, która ma już niewidzialność
Masz gotowca w załączniku
Załączone pliki
Użytkownik RasiaQ edytował ten post 01.01.2014 21:28
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod







codclass_test.amxx






