Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Smart RS - nic nie słychać


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciocia

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 30.12.2013 00:10

Witam otóż wgrywam sobie plugin do roundsoundów. Wszystko dobrze , edytuje plik sma pozniej zamieniam go w amxx , wklejam do przypisanych im folderów dopisuje w plugins.ini smart_rs.amxx. Zmieniam zawartośc pliku roundsound. Wrzucam roundsoundy do msic/muza/...

 

Plugin działa w mniej niz połowie bo nie wykonuje swojej pracy. Wyświetlają się napisy w say czy chcesz wylaczyc muzyke itp. Lecz muzyka na koniec rundy nie gra jest cisza.

 

Co może być tego powodem.

 

mp3 play sound/misc/muza/tt1bf2.mp3 - wpisując to także nie gra muzyka.

 

ZAWARTOŚĆ PLIKU WYGLĄDA TAK:

#include <amxmodx> 

#define PLUGIN "SmartRS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ "

//podajemy tutaj nazwy plikow z roundsoundem. NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3!
new const numery_nut[][] = {"Brak!","tt1bf2","tt2bf2","tt3bf23","tt4bf2",
				"tt5bf2","tt6bf2" 
			}

new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy. Dalej
		"DJ BLEND MIX 2010",	   // podajemy tytuły piosenek w kolejnosci jak wyzej.
		"BOMBS AWAY",
		"KILL EVERYBODY",
		"Buch z fajki wodnej",
		"Monster ",
		"knife Party"
		}

new folder_rs[] = "misc/muza/" //folder z naszym roundsoundem, ktory znajduje sie juz w 
				//folderze cstrike/sounds (umieszczanie go w folderze misc wyglada tak
				// misc/nasz_folder podajac sam nasz_folder pliki beda wczytane z katalogu
				//sounds/nasz_folder
new bool:mute[33];
new numer;

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
	register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_terwin");
	
	register_clcmd("say /mute","MuteRS")
	register_clcmd("say mute","MuteRS")
	
	register_clcmd("say_team /mute","MuteRS")
	register_clcmd("say_team mute","MuteRS")
	
	register_clcmd("say /tytul","WypiszNute");
	register_clcmd("say tytul","WypiszNute");
	
	register_clcmd("say_team /tytul","WypiszNute");
	register_clcmd("say_team tytul","WypiszNute");
	
	numer = 0;
	
	set_task(25.0,"Info",0)
}
public Info()
{
	switch(random_num(1,5))
	{
		case 1:
			client_print(0,print_chat,"[%s] Aby wylaczyc albo wlaczyc RS wpisz /mute",PLUGIN)
		case 2:
			client_print(0,print_chat,"[%s] Aby sprawdzic jaki tytul ma piosenka wpisz /tytul",PLUGIN)
		case 4:
			client_print(0,print_chat,"[%s] Aby wylaczyc albo wlaczyc RS wpisz /mute",PLUGIN)
		case 5:
			client_print(0,print_chat,"[%s] Aby sprawdzic jaki tytul ma piosenka wpisz /tytul",PLUGIN)
	}
	
	set_task(18.0,"Info",0)
}
			
public WypiszNute(id)
{
	client_print(id,print_chat,"Ostatnia nuta ma tytul: ")
	client_print(id,print_chat,"%s",nazwy_nut[numer])
}
public plugin_precache() 
{ 
	for(new i = 1; i < sizeof numery_nut; i++) 
	{
		new adres[64];
		format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[i])
		precache_generic(adres)
	}
} 
public client_connect(id)
{
	mute[id] = false; 
}
public MuteRS(id)
{
	if(!mute[id])
	{
		client_print(id,print_chat,"Wylaczyles RS. Aby go wylaczyc wpisz ponownie /mute")
		mute[id] = true;
	}
	else
	{
		client_print(id,print_chat,"Wlaczyles RS. Aby go wlaczyc wpisz ponownie /mute")
		mute[id] = false;
	}
}
public RoundSound() 
{ 
	
	numer = random_num(1, sizeof numery_nut);
	new Players[32],num;
	get_players(Players,num)	
	for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
	{
		if(!mute[ajdi])
		{
			client_cmd(ajdi,"stopsound");
			client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
			client_cmd(ajdi,"mp3 play sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[numer])
		}
		else
		{
			client_cmd(ajdi,"stopsound");
			client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
		}
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Czy coś robię nie tak?

 

http://amxx.pl/topic...art-roundsound/ - Korzystałam z tego.


Użytkownik Ciocia edytował ten post 30.12.2013 00:18

  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 02.01.2014 18:32

podaj logi.

Próbowałaś wpisać /mute ??
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Ciocia

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 04.01.2014 13:17

Chodzi o to że sayu wszystko się wyświetla. Nawet jak wpisuje /mute to nic nie słychać. W logach nie ma błędów. w ogóle nie odtwarza wgranych dzwięków. Jednak jak wpisze /tytul to pojawia się tytuł ten piosenki.


  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 04.01.2014 13:55

Nie prościej skorzystać z alternative_end ?
Dobrze, wracając do tematu nie offtopując.
Sprawdź czy poprawnie masz dodane na pewno ścieżki, jeżeli się nie odtwarza główną winą musi być to gdyż plugin napisany jest dobrze, skoro wielu użytkownikom działa.

Problem główny musi leżeć po tej stronie lub gryzie się z innym pluginem?

W logach posiadasz jakieś errory czy są czyste?


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 Ciocia

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 04.01.2014 17:27

Logi są czyste. Dostałam dobrą radę " jeżeli plugin nie działa to zastąp go innym" tak właśnie zrobiłam i działa muzyka się odtwarza.

 

 

Skorzystałam z : http://forums.allied...34&d=1097767191

 

Lecz gdy chce dodać własną muzykę w tym samym formacie i folderze tylko pod inną nazwą już nic nie słychać.

A poprawiam ścieżki sma. Zauważyłam też ze nawet jak nie przerobię pliku roundsound.ini to muzyka dołączona do pluginu dalej gra.


#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/muza/twinnar")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/muza/twinnar2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/muza/twinnar3")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/muza/ctwinnar2")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/muza/ctwinnar3")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/muza/ctwinnar4")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/muza/ctwinnar2.wav")
  precache_sound("misc/muza/ctwinnar3.wav")
  precache_sound("misc/muza/ctwinnar4.wav")
  precache_sound("misc/muza/twinnar.wav")
  precache_sound("misc/muza/twinnar2.wav")
  precache_sound("misc/muza/twinnar3.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


Tak wygląda plugin jak działa ( z piosenkami załączonymi do pluginu) ^|^|^|^|^


#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/muza/tt1z5")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/muza/tt2z5")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/muza/tt3z5")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/muza/ct1z5")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/muza/ct2z5")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/muza/ct3z5")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/muza/ct1z5.wav")
  precache_sound("misc/muza/ct2z5.wav")
  precache_sound("misc/muza/ct3z5.wav")
  precache_sound("misc/muza/tt1z5.wav")
  precache_sound("misc/muza/tt2z5.wav")
  precache_sound("misc/muza/tt3z5.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


Tak wygląda plugin po modyfikacji którą wprowadziłam i już piosenki nie zostają odtworzone.

 

Nie wiem może to wina długości piosenek jednak nie są dłuższe niż 18 sekund.


  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.01.2014 19:28

Hmm...czy zwróciłaś uwagę na format rs'ów?

Słuchaj, pliki mp3 odtwarza się za pomocą komendy mp3 play "XYZ". a pliki wav za pomocą komendy spk "XYZ".

 

Jeżeli zwróciłaś uwagę na format, podaj mi te nutki tutaj jeśli możesz ;)

 

XYZ - ścieżka do nutki


  • +
  • -
  • 0

#7 Ciocia

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 05.01.2014 19:50

Dobrze. Są w formacie wav. Próbowałam także mp3 i także nie szło. Próbowałam także wgrać gotowe z jakiegoś forum również nie szło. Mam jakiegoś pecha do tego rodzaju pluginów inne działają bez zarzutów.

 

Nutki:

http://speedy.sh/WZYY6/plugin-i-nutki.rar

 

Do nutek dorzuciłam to co mam jeszcze wpisane w roundsound.ini i plugins.ini i ten mój pluginek.


  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#8 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 05.01.2014 19:55

Wrzuć na serwer i spróbuj.
Koteeeek z rozpędu brakowało Ci kropki .wav

Kto wie czy nie blokowała taka pierdółka całego systemu :)

 

@ Z jakiego Smart RS Ty korzystasz?

BO CheQ`a wersja to to nie jest?


Użytkownik LosT . edytował ten post 05.01.2014 20:00

  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#9 Ciocia

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 05.01.2014 21:18

jest to stary alternative_end. http://forums.allied...34&d=1097767191

Zostawiłam smarta bo mi nie szło i wrzuciłam ten plugin.

Poprawię to i zobaczymy czy dalej to samo. Lub mogłabym komuś zlecić zrobienie takiego pluginu , tak żebym mogła to wszystko jedynie wrzucić na server?


  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#10 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 05.01.2014 21:29

Moja droga, czy nie prościej zastosować prosty w obsłudze, banalny w instalacji i bezproblemowy alt_end ?
Korzysta z niego bardzo duża ilość serwerów, jest prosty nie wymaga skomplikowanych edycji ani kopania w .sma, wystarczy dopisać ścieżkę do roundsound.ini i odpowiednio dodać muzykę :)

Ponadto jeżeli chcesz te sratki pierdatki ostatni utwór itp, to SmartRS CheQ`a jest bardzo fajnym rozwiązaniem także, ale moim zdaniem najlepszym i najprostszym tego typu pluginem jest zwyczajnie alt_end . :)


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#11 Ciocia

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 05.01.2014 21:44

alt_end na mój server wgrywało 3 osoby i nie chciał działać. dodawałam wszystko cvary, ścieżki , wrzucałam muzykę i pliki pluginowe i dalej mi nie działało.

Tak jak wspomniałam 3 osoby próbowały które miały roundsoundy na swoich serverach i po prostu nie szło.

Spróbuję go wgrać ponownie.


  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#12 Ciocia

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kinga
  • Lokalizacja:Młk
Offline

Napisano 07.01.2014 19:31

Działa temat do zamknięcia.

 

Użyty alt_end_round_sounds zmienione ścieżki dostepu etc.


  • +
  • -
  • 0

oa3.gif


#13 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 07.01.2014 20:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych