witam mam klase która laduje sie raz na mape i regeneruje mi hp
ele chodzi mi o takie efekt ze laduje sie pasek i dodstaje 100hp i laduje sie jeszcze rraz
i dostaje hp i tak do 4000 tysecy hp poprawil by mi ktos te klase
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.12.2013 17:45
witam mam klase która laduje sie raz na mape i regeneruje mi hp
ele chodzi mi o takie efekt ze laduje sie pasek i dodstaje 100hp i laduje sie jeszcze rraz
i dostaje hp i tak do 4000 tysecy hp poprawil by mi ktos te klase
Napisano 29.12.2013 19:45
tu macie jak to mam mniej wiecej wyglodac
a tu macie kod gdzie pasek jest i hp sie dodaje ale po drugim ladowaniu go nie widac i zeby mial tylko nuz
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define TASK_ID 128000
#define CZAS_LADOWANIA 3
#define TASK_Regeneracja 64000
new const nazwa[] = "Orc";
new const opis[] = " laduiac dostaje 200hp (max 4k)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ladowanko;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
remove_task(id);
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/diablomod/nozeklas/orc/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl")
}
}
if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id] && ladowanko < 40)
{
set_task(3.0, "MocZaladowana", id);
set_bartime(id, 3);
}
else
{
remove_task(id);
set_bartime(id, 0);
}
}
public MocZaladowana(id)
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 100);
ladowanko++;
client_print(id, print_center, "Umiejetnosc zostala aktywowana!");
CurWeapon(id);
}
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
write_short(czas);
write_short(startprogress);
message_end();
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl");
precache_model("models/diablomod/nozeklas/orc/v_knife2.mdl");
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return;
if(!task_exists(attacker+TASK_Regeneracja))
{
set_bartime(attacker, 1, 0)
set_task(1.0, "Regeneracja",attacker+TASK_Regeneracja);
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(ma_klase[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25);
}
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych