Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z regenaracja

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 29.12.2013 17:45

witam mam klase która laduje sie raz na mape i regeneruje mi hp

ele chodzi mi o takie efekt ze laduje sie pasek i dodstaje 100hp i laduje sie jeszcze rraz 

i dostaje hp i tak do 4000 tysecy hp  poprawil by mi ktos te klase

Załączone pliki



#2 kolo3311

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 29.12.2013 19:45

tu macie  jak to mam mniej wiecej wyglodac

 

a tu macie kod gdzie pasek jest i hp sie dodaje ale po drugim ladowaniu go nie widac i zeby mial tylko nuz 

 

 

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define TASK_ID 128000

#define CZAS_LADOWANIA 3

#define TASK_Regeneracja 64000

new const nazwa[] = "Orc";
new const opis[] = " laduiac dostaje 200hp (max 4k)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];


new ladowanko;

public plugin_init()
{


register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")

}



public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;
remove_task(id);

}

public CurWeapon(id)

{

new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/diablomod/nozeklas/orc/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl")
}
}
if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id] && ladowanko < 40)
{
set_task(3.0, "MocZaladowana", id);
set_bartime(id, 3);
}
else
{
remove_task(id);
set_bartime(id, 0);
}

}
public MocZaladowana(id)
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 100);
ladowanko++;
client_print(id, print_center, "Umiejetnosc zostala aktywowana!");
CurWeapon(id);
}

stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
write_short(czas);
write_short(startprogress);
message_end();

}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);

give_item(id, "weapon_knife");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl");
precache_model("models/diablomod/nozeklas/orc/v_knife2.mdl");
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}


public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(attacker))
return;

if(!task_exists(attacker+TASK_Regeneracja))
{
set_bartime(attacker, 1, 0)
set_task(1.0, "Regeneracja",attacker+TASK_Regeneracja);
}
}

public SpawnedEventPre(id){
if(ma_klase[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}

public SpawnedEventPreVip(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25);
}







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych