Dodanie 1/1 z AWP i 1/16 z M4 jak w opisie klasy, niestety to co jest w kodzie nie działa poprawnie .
 
Użytkownik LosT . edytował ten post 27.12.2013 18:27
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 27.12.2013 18:07
Dodanie 1/1 z AWP i 1/16 z M4 jak w opisie klasy, niestety to co jest w kodzie nie działa poprawnie .
 
Użytkownik LosT . edytował ten post 27.12.2013 18:27
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #2](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 28.12.2013 19:03
Niestety nie mogę edytować postu pierwszego, prosiłbym także o x2 skok w powietrzu i nie 1/16 lecz 1/12 .
Pozdrawiam .
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #3](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 30.12.2013 02:44
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1, 16) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
Zmień Sobie -.-
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #4](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 30.12.2013 11:22
takie pisanie na odwal się z Twojej strony.
Niestety nie działa mi awp, Ty piszesz mi o kodzie tylko tego, zamiast całokształtu, jeżeli się za coś zabierasz, to zamiast pisać głupi znaczek "-.-" zrób całość i będę wdzięczny..
Nadal czekam na przerobienie klasy.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #6](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 30.12.2013 11:53
Spoiler
Kod niepoprawny .
Pomijając fakt, że kompilator się pluje to nie działa.
Nadal 1/x jest, a dodatkowo nawet przez HS w tym momencie z AWP zabić nie można .
Proszę także o te X2 skoki, aczkolwiek to sprawa drugorzędna bo dodać to problem nie jest.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #8](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 30.12.2013 12:29
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_Kapitan.sma(32) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(33) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(33) : error 017: undefined symbol "register_forward" codclass_Kapitan.sma(33) : warning 215: expression has no effect codclass_Kapitan.sma(33) : error 001: expected token: ";", but found ")" codclass_Kapitan.sma(33) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_Kapitan.sma(33) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
brakowało
#include <fakemeta>
a wcześniej chodziło mi o :
codclass_Kapitan.sma(33) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(34) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(168) : warning 217: loose indentation codclass_Kapitan.sma(169) : warning 217: loose indentation
brzydko mówiąc "burel w kodzie"
Ponownie nie działa 
Ani nawet multijump ...
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #9](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 31.12.2013 14:47
Niestety nie mogłem edytować postu więc niestety piszę jeden pod drugim.
Otóż gdzieś w necie znalazłem kod Kapitana z 1/2 granatem 1/1 awp i innymi .
Więc dodałem jeszcze 1/12 M4 a także apteczki i skok .
AWP / Granat / M4 / Skok - nie działają kompletnie .
AWP nie ma 1/1, granat nie ma 1/2 a M4 nie miałem jak sprawdzić ale skoro powyższe nie działają ono też nie działa .
A w kompilacji nawet błąd tabulowania nie wyskakuje, czyli jednak coś jest niewłaściwie napisane.
Zamieszczam poniżej .SMA nowego pliku.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #10](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 31.12.2013 14:51
Sprawdź.
Kod zawiera wszystkie niezbędne elementy do poprawnego działania klasy (1/1 AWP i M4 (1/12)) więc powinno działać
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #11](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 31.12.2013 15:48
Nadal coś blokuje mu 1/1 z awp .
Dodałem troszkę kodu, a w zasadzie skoki i fakemeta ponieważ nie było i się nie kompilowało ...
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #12](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 02.01.2014 17:47
Klasa poprawnie zrobiona na pierwszy rzut oka  
 
Spróbuj uruchomić na standardowym silniku (oryginalnym) i sprawdzić czy nadal tak jest 
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań
 Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1264 Ilość pobrań Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań
 Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1886 Ilość pobrań Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań
 Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2620 Ilość pobrań![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #13](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 02.01.2014 18:35
Niestety nie mam takiej możliwości aby to sprawdzić, mógłby ktoś sprawdzić to u siebie ?
Będę wdzięczny .
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA 
Zapraszam do mojego profilu    
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #14](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 04.01.2014 19:41
Sprawdź
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #16](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 08.01.2014 08:19
Sprawdz:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Kapitan [Mega Premium]";
new const opis[]    = "Posiada natychmiastowe zabicie z AWP,1/12 szans na zabicie z M4, granaty, darmowy def, 2 apteczki | 23,37 SMS";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool: ma_klase[33];
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "DeneQ");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}
public plugin_precache()
{
	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	cs_set_user_defuse(id, 1);
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
	}
	else
	{
		ilosc_apteczek_gracza[id]--;
		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
   
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Jeżeli nadal nie będzie działać to sprawdź konsole, może jakieś błędy będą.
![[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy "Kapitan": post #17](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 08.01.2014 17:31 Najlepsza odpowiedź
Proszę 
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych