Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Orkowe granaty - War3FT RC 13


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 10.07.2009 19:06

Witam, mam serwer z Wacraftem III wersja RC - 13 :]
Ork, na 3 poziomie krytycznych granatów ma granat bodajże 6 razy silniejszy, jednak zawsze nie ważne jak blisko Ciebiei wybuchnie zostaje 1HP. Da się to jakoś zmienić żeby zabijał? Nie widziałem, żadnego cvara itp, ale grałem na innym serwerze (prawdopodobnie z tą wersją - na pewno RC) i tak bylo. Może ktoś rozjaśnić? O:)
  • +
  • -
  • 0

#2 L0rdS^P0l4K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 12.07.2009 11:39

Z tego co mi wiadomo... przynajmniej jak grałem na w3ft... to w standardzie właśnie działo się tak jak opisujesz... Tyle że wyglądało to tak...
Jeżeli ktoś miał 100% życia [100 lub więcej zależy czy ktoś był humanem] to gdy dostał z granatu to życie spadało do 1hp... jeżeli ktoś posiadał >100% to automatycznie padał...

plik race_orc.inl linijki od 221-225

// We don't want to do more damage than the user's maximum health
				if ( iBonusDamage + iDamage >= iMaxHealth )
				{
					iBonusDamage = iMaxHealth - ( iDamage + 1 );
				}

w tłumaczeniu komentarz "Nie chcemy zrobić większych szkód niż ofiara posiadam maksymalną ilość HP".

Wystarczy że cztery ostatnie linijki skomentujesz czymś takim // wstawiając to przed tymi linijkami... identycznie jak to jest zrobione ze komentarzem "We don't want..." i ponownie skompilujesz plugin moda.
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 13.07.2009 08:59

No i gitara ;) Dzięki bardzo bo właśnie o to mi chodziło.
Ahh jeszcze w którym miejscu/linijce jest o wielkości obrażeń z tych granatów na danym poziomie umiejętności?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych