Witam, mam serwer z Wacraftem III wersja RC - 13
Ork, na 3 poziomie krytycznych granatów ma granat bodajże 6 razy silniejszy, jednak zawsze nie ważne jak blisko Ciebiei wybuchnie zostaje 1HP. Da się to jakoś zmienić żeby zabijał? Nie widziałem, żadnego cvara itp, ale grałem na innym serwerze (prawdopodobnie z tą wersją - na pewno RC) i tak bylo. Może ktoś rozjaśnić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Orkowe granaty - War3FT RC 13
Temat rozp. Change, 10.07.2009 19:06
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.07.2009 19:06
#2
Napisano 12.07.2009 11:39
Z tego co mi wiadomo... przynajmniej jak grałem na w3ft... to w standardzie właśnie działo się tak jak opisujesz... Tyle że wyglądało to tak...
Jeżeli ktoś miał 100% życia [100 lub więcej zależy czy ktoś był humanem] to gdy dostał z granatu to życie spadało do 1hp... jeżeli ktoś posiadał >100% to automatycznie padał...
plik race_orc.inl linijki od 221-225
w tłumaczeniu komentarz "Nie chcemy zrobić większych szkód niż ofiara posiadam maksymalną ilość HP".
Wystarczy że cztery ostatnie linijki skomentujesz czymś takim // wstawiając to przed tymi linijkami... identycznie jak to jest zrobione ze komentarzem "We don't want..." i ponownie skompilujesz plugin moda.
Jeżeli ktoś miał 100% życia [100 lub więcej zależy czy ktoś był humanem] to gdy dostał z granatu to życie spadało do 1hp... jeżeli ktoś posiadał >100% to automatycznie padał...
plik race_orc.inl linijki od 221-225
// We don't want to do more damage than the user's maximum health if ( iBonusDamage + iDamage >= iMaxHealth ) { iBonusDamage = iMaxHealth - ( iDamage + 1 ); }
w tłumaczeniu komentarz "Nie chcemy zrobić większych szkód niż ofiara posiadam maksymalną ilość HP".
Wystarczy że cztery ostatnie linijki skomentujesz czymś takim // wstawiając to przed tymi linijkami... identycznie jak to jest zrobione ze komentarzem "We don't want..." i ponownie skompilujesz plugin moda.
#3
Napisano 13.07.2009 08:59
No i gitara Dzięki bardzo bo właśnie o to mi chodziło.
Ahh jeszcze w którym miejscu/linijce jest o wielkości obrażeń z tych granatów na danym poziomie umiejętności?
Ahh jeszcze w którym miejscu/linijce jest o wielkości obrażeń z tych granatów na danym poziomie umiejętności?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych