Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CO-OP (Kooperacja)

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 29.12.2013 21:50

Dlaczego Twierdzisz, że nie utrzyma dużej mapy?
Od tego są mocne maszyny, aby utrzymywały.
Grałem na obecnie dużych i obszernych mapach które są dostępne teraz przy 80-100 fps na stockowym cfg i niestety słabym laptopie przeznaczonym do pracy a nie gier, który ma integre i 2 gb ramu -.-'

Więc nie wmawiaj mi, że troche większa i bardziej rozbudowana mapa rozpierniczy fpsy.
A jeżeli dobrze napisze się cały skrypt, będzie niewiele więcej brać niż dzisiejsze nowe cody które żrą niemiłosiernie dane ...
Przepraszam, nie skrypt a silnik bo już bym został zlinczowany ... :facepalm:

Pier... Polska Rzeczywistość . :mur:
Nie zrobisz czegoś jeszcze, nikt nie wie jak coś MOŻE wyglądać, ale już zostajesz zasypany tym, że coś od razu nie będzie dawało rady :)
Zanim nie zobaczymy, nie okaże się czy wytrzyma, a także czy w ogóle projekt ujrzy światło dzienne.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#22 Wytępiony

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Bystrzyca Kłodzka
Offline

Napisano 29.12.2013 22:13

"Od tego są mocne maszyny, aby utrzymywały."

 

A co mi po dobrej maszynie, skoro SILNIK HLDS nie pozwoli na utrzymanie bardzo dużej mapie o jakiej była mowa



#23 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 29.12.2013 22:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych